• Gabbi91

BF juni 2017

Hej alla blivande mammor!

Gabrielle heter jag och fick reda på att jag nu väntar mitt andra barn i slutet av juni nästa år :)

Var med i en BF juni-grupp när jag väntade dottern också och tyckte det va så mysigt med andra i samma skede att prata med <3

Vi har berättat för familjen och vår dotter vet om att hon ska bli storasyster. Känns som jag är gravid för första gången. Inte alls likt min förra grav då jag mådde som en prinsessa (a) nu måndag illa hela tiden och är så himla trött. Väntar otåligt på v12 i hopp om att det ska släppa. Ska bli kul att följas åt med er andra! Kram! <3

• Gabbi91

Hej alla blivande mammor!

Gabriella heter jag och fick reda på att jag nu väntar mitt andra barn i slutet av juni nästa år :)

Var med i en BF juni-grupp när jag väntade dottern också och tyckte det va så mysigt med andra i samma skede att prata med <3

Vi har berättat för familjen och vår dotter vet om att hon ska bli storasyster. Känns som jag är gravid för första gången. Inte alls likt min förra grav då jag mådde som en prinsessa (a) nu mår jag illa hela tiden och är så himla trött. Väntar otåligt på v12 i hopp om att det ska släppa. Ska bli kul att följas åt med er andra! Kram! <3

• Gabbi91
    Estelle27 skrev 2016-12-09 14:19:25 följande:

Är det någon som redan har namn klara? Tänkte att de kunde vara kul att höra och samtidigt få lite inspiration :)

Hör har vi iaf kommit överens om att om det blir en pojke så ska han förmodligen heta Amadeus.

Flickan står det helt stilla på.

Sen är jag lite emot att bestämma namn innan den lille kommit till världen eftersom hela min förra graviditet va vi inställda på att dottern skulle heta Samantha men så fort hon låg på min mage första gången sa jag bara "nej? Detta är ingen Samantha. Hon ska heta Amelia!" Ett namn som inte alls varit tals om förr ^^ Så det blev det :)
Svar på tråden BF juni 2017