Inlägg från: Hannah8401 |Visa alla inlägg
  • Hannah8401

BF juni 2017

Hej! Får jag vara med? Jag väntar också en bebis i juni, är 11 veckor idag. Detta är tredje barnet, det var inte alls planerat, men vi är eniga om att behålla det. De äldre syskonen är födda i december 13 och juni 15.

Jag såg att det var fler som väntade nr 3:)

• Hannah8401

Vad kul att det är fler som tränar! Jag väntar min tredje nu, och kört allt från tunga marklyft, knäböj och utfall till bodypump, cykel och step fram till termin. Det finns inget som kan skada bebisen, bortsett från slag och sparkar mot magen, och min erfarenhet är att kroppen säger ifrån om den inte gillar någon typ av träning/övningar.

Så jag hoppas ju såklart att jag ska kunna köra på som vanligt denna gång också, men men vi får se!

Roligt om fler vill dela vad dom tränar osv:)

• Hannah8401

Jag mådde jätteilla när jag väntade min son men inget alls när jag väntade min dotter....Har mått väldigt illa nu också, så jag tror jag väntar en pojke:)

• Hannah8401

Idag var vi på rul. Vi får en flicka till. Har en pojke och en flicka sen innan. Bf blir 10 juni.

Det där med viktuppgång är ju väldigt olika, med första gick jag upp allt till v 30 sen inget mer. Med nr två var det jämt över hela graviditeten. Gick upp 11 kg med båda.

Har du slutat träna och har en del muskelmassa är det helt naturligt att du går ner lite:) tror inte det är någon fara!

Svar på tråden BF juni 2017