• snr

BF juni 2017

Hej! Nu tänkte jag hoppa in här. :)
    38 år från stockholm, väntar barn nummer två med bf 9/6. Mår överlag helt ok (förutom att jag fortfarande mår illa och även kräks vissa dagar ännu).
    Såg att ni pratade om fosterröelser. Vi har RUL på fredag och jag är förväntansfull och nervös. Det är läskigt hur nojig man kan bli alltså. För någon vecka sedan kände jag ganska mycket rörelser från bebisen, men nu har jag knappt känt något alls på en massa dagar och det blir jag förstås toknervös för. :/
    Men förhoppningsvis går allt bra!

• snr
    Onemore skrev 2017-01-12 08:53:04 följande:

Det kommer säkert gå finfint imorgon :) tror det är normalt att inte känna bebisen alla dagar såhär tidigt, den kan kankse ha lagt sig på ett annat sätt som gör att man inte känner den? Jag tror också jag känner bebisen ibland men vissa dagar inte alls. Lycka till imorgon! :)

Tack! Det ska verkligen bli skönt när man kommit lite längre så att man känner av den mer "på riktigt".
  • snr

Åh nu har vi varit på ul och allt såg helt perfekt ut så jag är sjukt lättad. Fick inte direkt toppensiffror på kub så det här har varit lite nervöst. Fick också veta att jag har moderkakan "fram" eller vad man säger, så det förklarar att jag inte känt jättemycket rörelser. Det var iaf full fart därinne, såg ut som att ungen försökte sparka sig ut typ.

Svar på tråden BF juni 2017