• Hayati

BF juni 2017

Hej hej :)

Jag är gravid i vecka 14 men har nog precis insett att jag faktiskt verkligen är gravid :) Bf den 12/6.

Under om någon annan var väldigt smal då de blev gravida och hur snabbt ni såfall började gå upp i vikt? Jag vägde väldigt lite när jag blev gravid och gör fortfarande det. Syns inget på min mage heller mer än vissa kvällar. Har hört barnets hjärtat så vet helt säkert att jag är gravid. Ser många som redan har fått ganska så synliga magar så undrar när min min ska komma :)

Är här några från Malmö? :)

• Hayati
    Mikaela96 skrev 2016-12-07 23:38:03 följande:

Hej! Jag är också i v. 14. Är väldigt smal men har fått en liten kula nu. Har gått ner 2 kg i vikt pga extremt illamående och kräkningar. Men det är nog väldigt individuellt för alla när magen börjar synas.

Aha okej, då är det säkert inget fel :) Men blev lite orolig när man såg bilder.
  • Hayati
    Sommarnatt10 skrev 2016-12-08 05:47:42 följande:

Med första började det synas runt v20, kanske något tidigare, men nu med tredje är det i stort sett omöjligt att dölja å har varit det någon vecka... v12 är jag i nu... finns ju ingen bebis som är stor nog att synas ännu, men men...

Jag tror det är väldigt individuellt.

Okej, tack för svar :) Då kommer väl min mage om några veckor ????
  • Hayati
    Oktober23 skrev 2017-01-23 11:39:15 följande:

Hej hej.. är det någon som nyligen har varit på RUL och tagit reda på kön? Jag är förväntansfull och räknar ner dagarna till RUL haha.

Var på RUL den 17/1 och där fanns en fin liten flicka
  • Hayati
    Aklejan skrev 2017-02-01 18:02:25 följande:

Är det någon mer som inte fått någon mage än?

Har ju tyvärr lite övervikt från början, så jag förstår ju att det kommer dröja längre för mig än för de som inte har det... men ändå tråkigt ju :/

Jag har inte fått någon speciellt synlig mage. Sent på kvällarna kan det synas lite ( v 21+2). Och jag var/är väldigt smal.
  • Hayati

Hej allihopa

Någon som tränar något själv hemma? Kanske efter en video från Youtube eller liknande. Känner att jag vill ha lite mer än bara promenaderna. Vet att det såklart måste vara anpassat efter vilken vecka man är i, därför jag frågar här

• Hayati

Jag hade jätteproblem med att jag hade ont i svanken,benet, ryggen och höfterna. Fick akupunktur av en sjukgymnast, idag tredje gången, och kan nästa gå normalt igen Tidigare kunde jag inte ens resa mig upp ur sängen eller gå ut ur bilen utan att någon hjälpte mig. Så rekommenderar er att testa om ni har mycket ont, kanske hjälper er också

Svar på tråden BF juni 2017