Inlägg från: Mibutanche |Visa alla inlägg
  • Mibutanche

BF juni 2017

Hej! Jag har 2 stora grabbar sen tidigare (20 o 17 år) men min man inga, vi har försökt i ca 2 år och stått på kö till ivf i ca 1 år. Precis när vi fick hem våran tid om o få börja behandling så plussade jag! Bf 10 juni, det känns såå overkligt! :o Till skillnad från de andra gångerna så är mitt illamående minimalt, dock är jag trött konstant och har fått en rätt imponerande hylla! ^^

• Mibutanche
    LinneaM93 skrev 2016-10-25 20:27:18 följande:

Hej igen! Måste fråga: är det NÅGON annan som är grymt törstiga HELA TIDEN? Dricker säkert 3-5 liter per dag? Och törsten går inte bort... Är i vecka 6 (5+4 vad jag vet), detta har hållt på i ca 3 dagar. Är rätt obehagligt när inget släcker törsten :(

Jag! Dricker kolossalt mycket! Tycker dock det hjälper lite om jag har i en skvätt citronkoncentrat i. :)
  • Mibutanche
    tjej1988 skrev 2016-10-26 10:58:18 följande:

Själv plussade jag i torsdags förra veckan och går in i vecka 8 idag. Har försökt över 3 år att bli gravid med min man och vi skulle haft vårt första Ivf möte den 2/11 men nu blev vi gravida helt själva så nu blir det besök hos barnmorska istället.

Jag följer gärna med i denna tråden om jag får? ??

Precis som oss då, vi hade tid till ivf den här veckan o idag är jag i v 8 (7+3) :)
  • Mibutanche

Jag har en del bruna flytningar o blödningar då o då, vul visade dock en högst levande liten krabat därinne :) min läkare konstaterade att min moderkaka ligger lågt och att det är anledningen till både gammalt o nytt blod.

• Mibutanche
    Oktober23 skrev 2017-01-23 11:39:15 följande:

Hej hej.. är det någon som nyligen har varit på RUL och tagit reda på kön? Jag är förväntansfull och räknar ner dagarna till RUL haha.

Vi var på rul den 19/1 och fick få veta att vi väntar en liten tjej :)
  • Mibutanche
    Summers skrev 2017-06-11 21:23:35 följande:
    Ja det gör vi för fullt nu, kl 02.36 kom världens finaste lillebror till världen=)

Igångsättningen gick jättebra och inga komplikationer alls=)
    Grattis!! :)

Själv har jag bf idag men det lär nog dröja ett tag till..
Svar på tråden BF juni 2017