Han blir kåt av urinering
Hallojj. Är det vanligt att killar tänder på piss i olika situationer. Min pojkvän han går då igång starkt på det. Det räcker att han själv går och pinkar antingen på toan hemma eller om vi är ute och åker bil och han stannar på en grusväg och går in i skogen så efter han har pissat så smårunkar han lite lätt i samband med att han sprätter av pitten så drar han lite extra nån sekund efter har han jättestånd..Han ställer sig ju inte och runkar klart utan bara lite i 15 sekunder. Jag ser det ibland med egna ögon och han säger det åxå.
Förra helgen var han chaffis åt mig och 2 tjejer till på en fest. När en av tjejerna sa på vägen dit att fan nu måste vi väl pissa ändå efter varsin 3 cider och vi var nödiga och hade långt kvar så han svängde av vägen på en ficka och vi sprang jämt några meter från bilen bara och satte oss och kasta vatten. Det va lite mörkt ute men jag såg ändå han försökte titta från bilen och när vi kom in var han nästan stum och prata lite darrigt en kvart på rösten.
Jag förstod direkt att han va jättekåt och bara blixtsnabbt la handen en sekund på hans byxa jag satt ju fram och visst där va det praktstånd.
Dagen efter sa han själv att klart jag blev kåt .3 tjejer som pissar på rad sa han .
Ja det förstår jag måste vart upphetsande sa jag när du har den fetischen. Och när vi alla 3 på en gång åxå sa jag . Han gillar även och lukta på sina kallingar och mina trosor ibland då han gillar könsdoft men det hänger nog ihop lite detta säkert. Han vill hellre ha oralsex med mig om jag är lite varm och ej helt nyduschad heller.
Är ni fler där ute som tycker om och se när partnern eller nån annan snygging står och pissar ?