• Anonym (Carro)

Han blir kåt av urinering

Hallojj. Är det vanligt att killar tänder på piss i olika situationer. Min pojkvän han går då igång starkt på det. Det räcker att han själv går och pinkar antingen på toan hemma eller om vi är ute och åker bil och han stannar på en grusväg och går in i skogen så efter han har pissat så smårunkar han lite lätt i samband med att han sprätter av pitten så drar han lite extra nån sekund efter har han jättestånd..Han ställer sig ju inte och runkar klart utan bara lite i 15 sekunder. Jag ser det ibland med egna ögon och han säger det åxå.

Förra helgen var han chaffis åt mig och 2 tjejer till på en fest. När en av tjejerna sa på vägen dit att fan nu måste vi väl pissa ändå efter varsin 3 cider och vi var nödiga och hade långt kvar så han svängde av vägen på en ficka och vi sprang jämt några meter från bilen bara och satte oss och kasta vatten. Det va lite mörkt ute men jag såg ändå han försökte titta från bilen och när vi kom in var han nästan stum och prata lite darrigt en kvart på rösten.

Jag förstod direkt att han va jättekåt och bara blixtsnabbt la handen en sekund på hans byxa jag satt ju fram och visst där va det praktstånd.

Dagen efter sa han själv att klart jag blev kåt .3 tjejer som pissar på rad sa han .

Ja det förstår jag måste vart upphetsande sa jag när du har den fetischen. Och när vi alla 3 på en gång åxå sa jag . Han gillar även och lukta på sina kallingar och mina trosor ibland då han gillar könsdoft men det hänger nog ihop lite detta säkert. Han vill hellre ha oralsex med mig om jag är lite varm och ej helt nyduschad heller.

Är ni fler där ute som tycker om och se när partnern eller nån annan snygging står och pissar ?

• Svar på tråden Han blir kåt av urinering
  • MammAmma

Nope, delar inte den fascinationen. Men det är allt annat än ovanligt och jag hade inte haft några problem med att acceptera det hos en kille, så länge han bara inte försöker pissa på mig.

• Anonym (Ldldnd)

Min sambo är lite lika, tycker inte nödvändigtvis att jag måste duscha jämt, brukar dofta i mina trosor och skulle gärna utföra wetsex, typ kissa över mina bröst och liknande.

Hans fetisch och han får gärna ha den, även om jag inte riktigt förstår det sexiga med att dofta i trosor ;)

• Anonym (Carro)
    MammAmma skrev 2016-09-22 00:57:41 följande:

Nope, delar inte den fascinationen. Men det är allt annat än ovanligt och jag hade inte haft några problem med att acceptera det hos en kille, så länge han bara inte försöker pissa på mig.

Det var som jag misstänkte att det är vanligare än man kan tro. Och jag har inga problem med detta det får han så gärna gilla. Som sagt om han undviker och pissa på mig.haha
  • Anonym (Carro)
    Anonym (Ldldnd) skrev 2016-09-22 07:46:34 följande:

Min sambo är lite lika, tycker inte nödvändigtvis att jag måste duscha jämt, brukar dofta i mina trosor och skulle gärna utföra wetsex, typ kissa över mina bröst och liknande.

Hans fetisch och han får gärna ha den, även om jag inte riktigt förstår det sexiga med att dofta i trosor ;)

Där hade vi en kille till med liknande fetisch haha. Han f0r som sagt gärna tycka om detta det stör mig inte ett dugg . Roligt att det ändå verkar vanligt.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Carro) skrev 2016-09-22 18:44:11 följande:

Det var som jag misstänkte att det är vanligare än man kan tro. Och jag har inga problem med detta det får han så gärna gilla. Som sagt om han undviker och pissa på mig.haha

Jag skulle gissa att han skulle bli grymt tänd om du lät han kissa på dina bröst/mage, t.ex. om du står på knä naken i duschen...
  • Haskel
    Anonym (Carro) skrev 2016-09-22 18:47:08 följande:
    Där hade vi en kille till med liknande fetisch haha. Han f0r som sagt gärna tycka om detta det stör mig inte ett dugg . Roligt att det ändå verkar vanligt.
    Fantasier och utövande av wetsex är vanligt. Personligen tänder jag inte särskilt mycket på substantivet "kiss". Jag tänder mer på verbet "kissa", om du förstår. Inte om jag själv gör det. Men om en kvinna gör det. 
    Jag tycker det är väldigt tändande att se en kvinna, jag tycker om, kissa. Även på mig. Kan även tända på det motsatta, om hon gillar det.
  • Anonym (Mia)

Inte min grej men det är väl bättre än killen som tänder på att kvinnor kissar ner sig mot sin vilja.

• Anonym (Uptown)

Så han gillar wet, kul för honom och vilken tur för honom att du är såpass ok med det.
    Jag hade inte fixat det, jag hade blivit för äcklad. 

• Anonym (Carro)
    Anonym (Kille) skrev 2016-09-22 19:21:17 följande:

Jag skulle gissa att han skulle bli grymt tänd om du lät han kissa på dina bröst/mage, t.ex. om du står på knä naken i duschen...

Du det skulle jag tro åxå att han skulle bli.säkert galen nästintil skulle han bli. Men det ä han ju redan hehe
  • Anonym (Carro)
    Anonym (Mia) skrev 2016-09-23 12:55:30 följande:

Inte min grej men det är väl bättre än killen som tänder på att kvinnor kissar ner sig mot sin vilja.

Ja fy det lät obehagligt så kränkande.
  • Anonym (Carro)
    Haskel skrev 2016-09-22 19:37:57 följande:

Fantasier och utövande av wetsex är vanligt. Personligen tänder jag inte särskilt mycket på substantivet "kiss". Jag tänder mer på verbet "kissa", om du förstår. Inte om jag själv gör det. Men om en kvinna gör det. 

Jag tycker det är väldigt tändande att se en kvinna, jag tycker om, kissa. Även på mig. Kan även tända på det motsatta, om hon gillar det.

Ja visst detta går att vända och vrida på i olika riktningar det tror jag säkert.
  • Anonym (Carro)
    Anonym (Uptown) skrev 2016-09-23 12:59:58 följande:

Så han gillar wet, kul för honom och vilken tur för honom att du är såpass ok med det.

Jag hade inte fixat det, jag hade blivit för äcklad. 

Jodå det gör han men det får han göra det stör mig ej .men det är inte alla som fixar det såklart. Helt naturligt att ej gilla det och att acceptera och gilla det. Alla sätt finnes
  • KHE

Tänder själv på kiss, finns två stora anledningar till att folk gör det:

1. De som tänder på förlusten av kontroll, att se någon (ofta tjejen) dricka mycket vätska och sedan inte kunna hålla sig. Jag tänder på att se trosorna bli blöta och sedan synen att en tjej/kvinna drar ner trosorna en bit och låter kisset rinna ur gör mig hård direkt.

2. De som vill smaka på det och tänder på att kissa på en annan person, har testat det också (båda vägarna) och det är en skön känsla men punkt nummer 1 är största orsaken till att jag gillar det.

• OlleSQ

Trosor är en kvinnas mest intima plagg. Ett enkelt sätt att få känna er doft och nånstans är vi just det däggdjuret vi är och dofter ligger djupt i oss att gå i gång på. Riktiga dofter då och inte parfym. Sen är naturligtvis olika män olika känslig på att plocka upp dofter. Så det i kombo med att det är just det mest intima plagget och givetvis det förbjudna.

Se på andra djur, de är ju där och sniffar på varandra.

När det gäller wetsex så kan det vara alltifrån en väldigt intim grej, det är inte ovanligt med att man kan ha sex första gången man ses, men gud nåde om han skulle se mig kissa ens efter 10år... Det är mer förbjudet än sex och därför en sak kan vara mer tändande just därför... Skulle man dessutom få hålla handen där och känna hur det strilar mot handen så är det en form av tillit utöver det vanliga, våga göra sånt med varandra. Den andra skalan på det är ju förnedringen. Dels den att inte kunna hålla sig, skammen att som vuxen inte kunna hålla sig och nån ser det. Dels att kissa på nån, eftersom kiss har en doft och många djur använder ju kiss som revirmarkering så blir det ju en form av ägandemarkering när man kissar på varandra. Wetsex går att variera väldigt mycket beroende på övriga preferenser.

Är man öppensinnad och nyfiken så är det saker man prövar på i nån form och med rätt partner så blir det förstås roligare.
Svar på tråden Han blir kåt av urinering