Inlägg från: Anonym (kli) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kli)

Min killes snopp stinker!

Är det under förhuden eller är det i skrevet han luktar? Det är liksom svårt att säga något om det när man inte vet exakt varifrån lukten kommer.

• Anonym (kli)

Duscha med honom och tvätta av honom med skrubbvantar

• Anonym (kli)

Den vätskan du pratar om kommer från urinröret och kallas försats. (Snudd på fantastiskt att du inte känner till det!)

Har han lätt för att få svamp så sa han kanske inte använda tvål, men vatten och en tvättlapp är helt OK. Att få bort gamla döda hudceller.

• Anonym (kli)
    VARIFRÅN KOMMER LUKTEN? (Ljumskarna eller ollonet?)

Har ställt frågan tidigare, men fick inget svar. Just nu är det en massa spekulerande som utgår från en det ena och en det andra, men du borde ju rimligen veta hur det ligger till.
  • Anonym (kli)
    Anonym (mia) skrev 2016-09-23 12:06:15 följande:
    Killars underliv är oftast inte alls lika känsliga för rubbningar som tjejers. De kan tvätta sig mycket mer aggressivt utan att det uppstår några problem. Jag skulle rekommendera en ordentlig avtvättning minst en gång per dag med tvål och vatten och gärna fler om mannen i fråga tränar eller har ett fysiskt tungt jobb. Viktigt att mannen drar upp förhuden och tvättar under eftersom det lätt ansamlas smuts där.

Om god intimhygien inte hjälper så bör mannen i fråga söka läkare eftersom dålig lukt då förmodligen beror på någon sjukdom.
    NEJ NEJ NEJ! MAN SKA INTE TVÄTTA UNDER FÖRHUDEN MED TVÅ ETT PAR GÅNGER OM DAGEN

Varifrån har du fått för dig detta? Det är ju precis det man inte ska göra! Det är precis detta som skapar problem!
Svar på tråden Min killes snopp stinker!