Inlägg från: Anonym (mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mia)

Min killes snopp stinker!

Killars underliv är oftast inte alls lika känsliga för rubbningar som tjejers. De kan tvätta sig mycket mer aggressivt utan att det uppstår några problem. Jag skulle rekommendera en ordentlig avtvättning minst en gång per dag med tvål och vatten och gärna fler om mannen i fråga tränar eller har ett fysiskt tungt jobb. Viktigt att mannen drar upp förhuden och tvättar under eftersom det lätt ansamlas smuts där.

Om god intimhygien inte hjälper så bör mannen i fråga söka läkare eftersom dålig lukt då förmodligen beror på någon sjukdom.

• Anonym (mia)
    Anonym (kli) skrev 2016-09-23 12:29:04 följande:

NEJ NEJ NEJ! MAN SKA INTE TVÄTTA UNDER FÖRHUDEN MED TVÅ ETT PAR GÅNGER OM DAGEN! 

Varifrån har du fått för dig detta? Det är ju precis det man inte ska göra! Det är precis detta som skapar problem!

Man behöver givetvis inte använda tvål varje gång om man är känslig. Eller så kan man använda sig av mild tvål, olja eller dylikt. Men man kommer också långt med varmt vatten. Men penis ska tvättas dagligen.

Om man däremot har en massa hår i underlivet och i ljumskarna och på rumpan så bör det dock tvättas regelbundet med tvål, precis som huvudhåret, för att det inte ska bli smutsigt och illaluktande.
  • Anonym (mia)
    Anonym (kli) skrev 2016-09-23 12:29:04 följande:

NEJ NEJ NEJ! MAN SKA INTE TVÄTTA UNDER FÖRHUDEN MED TVÅ ETT PAR GÅNGER OM DAGEN! 

Varifrån har du fått för dig detta? Det är ju precis det man inte ska göra! Det är precis detta som skapar problem!

Eller rättare sagt. Om man vill ha en ren penis som inte luktar bör man tvätta sig dagligen. För dem som inte bryr sig är det givetvis mindre viktigt.
  • Anonym (mia)
    Anonym (;) skrev 2016-09-23 15:43:23 följande:

Han har bara haft sex med en person innan mig, och enligt han använde dom kondom. Är det ändå möjligt att han har gonorre? Vore ju fruktansvärt.

Det räcker att ha sex med en enda för att få en std om man har otur. Män som luktar illa trots god underlivshygien bör alltid söka läkare för det.
Svar på tråden Min killes snopp stinker!