• Anonym (L8)
    Äldre 25 Sep 15:35
    16845 visningar
    24 svar
    24
    16845

    Hur gör man en riktig cameltoe?

    De flesta har väl några fetisher eller saker som tänder dem extra mycket. En del kanske man föredrar att hålla för sig själv och andra vågar man dela med sig av.

    Min sambo har hela tiden hävdat att det inte finns något speciellt som lockar honom. Han gillar bara vanligt sex enligt honom själv.

    Lite synd och tråkigt tycker jag, som verkligen är motsatsen. Jag gillar många udda saker.

    Men jag har accepterat att det är så och tänkt att det är tur att jag fått leva ut de flesta av mina fantasier i alla fall.

    Så för en vecka sedan hände något märkligt. Det har i alla fall aldrig hänt förut under våra år tillsammans.

    Jag är gravid. Och med det kommer en del fysiska förändringar. Man lägger ut lite extra och hos en del svullnar underlivet upp lite. Det har jag märkt av den här graviditeten. Min sambo verkar också ha noterat det. Särskilt när jag går i leggings eller träningsbyxor/tights som smiter åt kring fittan. Det bildas en kameltå nu. Döljer det med längre tröja ute bland folk men här hemma tänkte jag inte så mycket på det och gick i ett tight linne.

    Först märkte jag att han inte kunde slita blicken från min nedre region. Sedan tog han varje chans han fick till att känna efter. Lätta smekningar för att liksom känna konturerna.

    Sedan bad han mig ta på mummelbyxorna dagen efter. Mummelbyxor= man ser att läpparna rör sig men man hör ingen som pratar.

    På kvällen var jag trött och ville gå och lägga sig. Han var upptagen med ett spel och skulle komma strax.

    Fjantig som jag är kan jag inte somna utan honom, hur trött jag än är. Så efter 45 minuter gick jag ner för trappan och fick mitt livs chock.

    Dels så luktade det runk. Han ligger naken i soffan och får panik när jag kommer. Han knyter ena näven och försöker typ knöla in kuken mellan låren.

    Jag fattar ju vad han gjort och bestämmer mig för att retas lite så jag sätter mig i soffan. Han blir verkligen besvärad och stänger igen locket till datorn.

    Fortfarande är ena handen hårt knuten.

    Efter ca 15 min sätter han sig upp. Tar en socka från golvet och knölar in i den knutna handen.

    Jag ser och fattar att han försöker torka bort sperma.

    Sedan går han till badrummet och blir kvar där en stund.

    Detta är killen som aldrig skulle erkänna att han runkar, så därför finner jag det lite roande.

    Dagen efter får jag plocka ut hans mörka strumpor från tvättmaskinen eftersom jag ska tvätta ljust. Blir full i skratt när de är så stela att jag skulle kunna ställa dem på golvet.

    Ytterligare någon dag efter när jag använder datorn kommer det upp i sökhistoriken "cameltoe" "yoga pants cameltoe" och "huge cameltoe".

    Verkar ju som att han hittat något som tänder honom lite extra.

    Men han vägrar erkänna det.

    Jag hade väl hoppats att det skulle vara något lite mer extremt kanske, men man får vara glad för det lilla.

    Tänker att jag vill ge honom lite mer av den varan. Men hur sjutton får man till en väl framträdande cameltå?

    Jag lyckas bara i träningskläder. Annars brukar ju trosorna liksom jämna ut så även om jag drar upp byxorna långt blir det inget. Svårt nu också med en stor mage och begränsat urval av kläder.

    Har ni några tips på hur jag formar till den och klyver ordentligt på mitten?

    Vill inte ha några kommentarer om att det är fult och osexigt. Jag tycker väl inte heller att det ser så jäkla bra ut, men uppenbarligen finns det folk som tänder rejält på det.

  • Svar på tråden Hur gör man en riktig cameltoe?
  • Äldre 25 Sep 15:44
    #1

    Finns väl inte så mycket man kan göra? En del föds så det syns mycket och en del inte.

  • Anonym (L8) Trådstartaren
    Äldre 25 Sep 16:24
    #2

    Så det går inte att skapa en sådan om man inte har de fysiska attributen?

    Tänkte om det fanns särskilda plagg eller något man kunde göra för att framhäva eller iaf skapa en illusion.

    Är i vanliga fall väldigt platt och slät så det är bara nu under slutet av graviditeten som jag tycker att det märks att det ens finns något under kläderna. Lite mer utfyllnad på sidorna av strecket.

    Och det syns enbart när jag har träningskläder vilket är synd. Han verkar ju verkligen gå igång på det så det hade varit kul att ge honom mer av den varan.

  • Anonym (Strin­g)
    Äldre 25 Sep 19:12
    #3

    Jag brukar ta mig tunna string och tunna byxor, sen är det bara till att dra upp de

  • Anonym (..)
    Äldre 25 Sep 21:39
    #4

    Jag har fått för mig att det är vanligt att killar tycker det är äckel-varning med kameltå på tjejer och jag har varit livrädd att det ska synas på mig. Menar ni att ni vet många killar som faktiskt gillar det, utöver ts? =P

  • Anonym (L8) Trådstartaren
    Äldre 25 Sep 22:27
    #5
    +1
    Anonym (..) skrev 2016-09-25 21:39:20 följande:

    Jag har fått för mig att det är vanligt att killar tycker det är äckel-varning med kameltå på tjejer och jag har varit livrädd att det ska synas på mig. Menar ni att ni vet många killar som faktiskt gillar det, utöver ts? =P


    Tror nog mer att det är vi kvinnor som blir obekväma av att se en sådan på en annan kvinna. Säkert för att det drar till sig blickar från män och vi kvinnor brukar ogärna vilja dela med oss av uppmärksamhet.

    Jag skulle nog aldrig våga gå ut med en synlig cameltoe offentligt men känner att det är okej i hemmet om det är för hans skull.

    Verkar i alla fall vara väldigt vanligt att män gillar det.
  • Anonym (Tips)
    Äldre 26 Sep 02:26
    #6
    +1

    Raka dig så inte håret jämnar ut, gå utan trosor och dra upp byxorna till max.
    Gärna tunna byxor då.

  • Anonym (Man)
    Äldre 26 Sep 06:39
    #7

    Så sexigt med cameltoe önskar fler kvinnor klädde sig så!

  • Anonym (trist karl)
    Äldre 26 Sep 07:25
    #8

    Ursäkta mig men du är gravid, han vet att du inte kan sova utan honom och han väljer att spendera tiden med att  runka till cameltå??? Usch vad tråkigt sexliv ni måste ha? Varför ville han inte lägga sig och gosa med dig istället?

  • Äldre 26 Sep 08:54
    #9

    Hel baddräkt som stter åt ger snygg cameltoe!

  • Anonym (Onane­ramera­)
    Äldre 26 Sep 09:06
    #10
    +1
    Anonym (trist karl) skrev 2016-09-26 07:25:01 följande:

    Ursäkta mig men du är gravid, han vet att du inte kan sova utan honom och han väljer att spendera tiden med att  runka till cameltå??? Usch vad tråkigt sexliv ni måste ha? Varför ville han inte lägga sig och gosa med dig istället?


    Men herregud, han kanske gosar med henne vanligtvis men vill ha lite egentid ibland också?? Jag och min man har ett grymt sexliv men ibland vill man tillfredsställa sig själv ensam också. Vad har det ens med saken att göra om hon är gravid? Blir det runkförbud bara för att partnern är gravid?

    Alla skulle behöva onanera mer, lära känna sin kropp ordentligt på egen hand, få lite ensamtid och tillfredsställa sig själv. Bara för att man är ett par behöver man inte bli som plåster på varandra.
Svar på tråden Hur gör man en riktig cameltoe?