Gravid men orolig !!
Hej ! Har precis blivit medlem på denna sidan i hopp om att någon kanske varit i samma sits som mig & kan komma med några svar på mina frågor .. Nu på måndag går jag & min kille in i vecka 7 .. För en vecka sedan gjorde vi ett VUL som visade en tjock slemhinna men inget foster ? Även gulesäck syntes .. Efter vi gjort VUL ville dom ta prover för att mäta hcg, & på tre dagar hade det stigit från 600 till 1900 vilket ska vara possetivt ? Ska tillbaka nu den 29 för nya prover samt VUL men är så otroligt nervös då jag är rädd för att hcg:t inte ska ha stigit eller att inget ska synas på VUL .. Är jag för tidig i graviditeten för att något ska synas eller kan detta vara ett X ? Känner inte allt för mycket symptomer heller som jag tidigare gjort .. Förra graviditeten som slutade i MA spydde jag dygnet runt & läkarna kunde konstatera att jag hade hyperemesis gravidarum , men denna graviditet har jag bara spytt någon gång på morgonen, känt av väldigt litet illamående & spända bröst samt kraftig "mensvärk" . Jag vill så gärna tro att jag är gravid men har svårt att tänka den tanken ..Suttit och försökt läst mig fram i flera dagar men knappast blivit klokare :( .. Finns det NÅGON som varit med om samma ? Tacksam för svar ..