Snyggt med väggklistermärke?
Jag funderar på det här med väggklistermärke/ - dekaler...
Blir det så snyggt som på bilderna?
Var köper jag bra bilder?
Andra tips och tricks?
Det är sonens rum som behöver piffas upp.
Jag funderar på det här med väggklistermärke/ - dekaler...
Blir det så snyggt som på bilderna?
Var köper jag bra bilder?
Andra tips och tricks?
Det är sonens rum som behöver piffas upp.
Jag har funderar på detsamma, men har hittills inte sett en enda modell/sort som det inte syns jättemycket att det är ett billigt klistermärke. Ser så tråkigt ut... Tenderar även att lossna i hörnen.
Jag funderar snarare på att måla något direkt på väggen och sedan återställa lägenheten vid ev flytt eller att barnen har vuxit ifrån det målade.
Jag har också tänkt på att måla. Men är rädd att jag ska kladda till det... Har du sett någon av de dyrare varianter som finns på nätet i verkligheten?
Ja, men tyvärr har jag ännu inte sett någon som ser schysst ut. De kan se helt ok ut på bild, men så snart de sitter uppe så ser det billigt och tråkigt ut. Oavsett prisklass tyvärr...
Tycker inte sådant är snyggt. Ser alltid lite pajasaktigt enligt mig. Men min åsikt är inte viktig för det utan vad du tycker. Jag har jätte många åsikter.
Jag har satt upp väggdekor i sonens rum, han har en mörkblå vägg (har haft den på vit också) och den ser man inte "kanterna" på, dsv det ser ut som tapet. Jag köpte den på Tradera, ren tur att det ser vettigt ut då måååånga har en "genomskinlig" ram runt och emellan, vilket ser fruktansvärt ut!! Finns i leksaksaffärerna att köpa så du ser att det inte är så på den...
Tack för svar!
Jag vet inte vad jag tycker riktigt för jag har inte sett någon i verkligheten. På säljarnas bilder ser det ju perfekt ut men det är just det här med kanterna som jag var fundersam över.
Efter att ha läst om era erfarenheter lutar jag nu åt att låta min mamma måla istället. Risken att hon klabbar till det är betydligt mindre än att jag gör det...
Min son har dinosaurusklistermärken på väggen i sitt rum. Ser fortfarande jättefint ut efter 4 eller 5 år. En dinosaurus hade för lång och smal hals och ramlade av efter ett par år, men resten sitter fint och kanterna sitter bra. Jag köpte dom på dinosauruspark i Spanien, men kanske inte så lätt att sticka dit bara för att handla klistermärken.
Jag tycker att det är snyggt. Finns ganska många att hitta lite överallt egentligen, men väl några med bra kvalitet. På Etsy finns det till exempel jättemånga. Har precis blivit intresserad av heminredning och börjat min egen blogg om det. Läs gärna om ni vill: diy368.wordpress.com/2016/09/24/fixa-stilen-med-heminredning-shabby-chic/