Porr/onani i relation
Jag är en av de där tråkiga tjejerna som inte riktigt kan bli sams med tanken att min man kollar på porr och runkar. Men innan ni hoppar på mig a la familjeliv-style så läs att JAG VILL ÄNDRA PÅ MIG.
Så, ni som tycker det är helt ok att eran partner har ett eget "sexliv" i relationen där ni inte är med, hjälp mig. Hur tänker ni?
Jag själv onanerar väldigt sällan, typ max varannan månad.. Tycker vi har bra sex annars, minst två ggr i veckan och det är väl ändå ok för två småbarnsföräldrar.
Jag tror det är smygandet som gör mig ledsen. Hade han varit den typen av kille som säger : "vill du ligga, annars drar jag en runk i duschen istället" lite skämtsamt o öppet så hade jag nog varit mer ok. Hur öppna är man om onani i ett förhållande?
Han Blå nekar till både onani o att han kollar på porr. Jag brukar inte heller berätta om min onani, men om han frågar så är jag ärlig. Jag själv kollar aldrig på porr. Kan gå igång på noveller om de är bra skrivna.
Hans smygande är säkert för att "skydda mig" för att jag inte ska bli ledsen, men effekten blir ju omvänd..
Ja jag vet inte. Jag vill som sagt inte förbjuda honom från nåt utan istället höra hur andra har det och lite hjälp med hur jag ska tänka för att känna att han får göra vad han vill. ;)