• eessica

Vi som ska bli föräldrar för första gången

Hej!
    Är 22år och sambon 25år.
    Vi fick precis reda på att vi väntar vårat förat barn tillsammans. Det är väldigt tidigt.
    Så detta är en tråd för alla som går igenom samma sak och har frågor eller svar på saker så vi kan diskutera det.
    Som exempel: när ska vi berätta eller vad får eller vi inte får äta.
     hälsningar
    Jessica

• Svar på tråden Vi som ska bli föräldrar för första gången
  • eessica
    Johannalindgren1992 skrev 2016-09-26 20:19:04 följande:

Hej!

Jag och min sambo fick också ett plus på stickan för några veckor sen. Jag går in i v9 imorgon, hur går det för er? :)

Åh så kul,Grattis. Vi är i v5????
  • Matildaas

Hej!

Är precis i samma situation, är själv 22 år och sambon 25år och detta är vårat första barn! :) är i vecka 5 än så länge. Kan knappt tro att det är sant, vi är överlyckliga!

• megapixeln

Jag och min sambo väntar också vårt första barn, jag är 23 och han är 26 år :) Dock är vi vecka 15 och har redan gått ut med det till alla efter kub Glad Sen så är jag vegetarian och har de otroligt skönt med att slippa tänka på det man ska äta hela tiden, laktosintolerant också så de blir bara högpastöriserad mjölk samt bra järn i blodet! Helt klockrent allt Flört

• eessica
    Matildaas skrev 2016-09-26 23:35:40 följande:

Hej!

Är precis i samma situation, är själv 22 år och sambon 25år och detta är vårat första barn! :) är i vecka 5 än så länge. Kan knappt tro att det är sant, vi är överlyckliga!

Grattis till er????hur mår du annars?
  • eessica
    megapixeln skrev 2016-09-27 07:09:26 följande:

Jag och min sambo väntar också vårt första barn, jag är 23 och han är 26 år :) Dock är vi vecka 15 och har redan gått ut med det till alla efter kub  Sen så är jag vegetarian och har de otroligt skönt med att slippa tänka på det man ska äta hela tiden, laktosintolerant också så de blir bara högpastöriserad mjölk samt bra järn i blodet! Helt klockrent allt 

Åh va härligt???? då har magen börja kommit också så mysigt????
  • Matildaas
    eessica skrev 2016-09-27 08:56:17 följande:

Grattis till er????hur mår du annars?

Tack så mycket! Grattis till er med.

Jag mår faktiskt bra, känner inte jättemycket förutom molvärk över livmodern och enorm trötthet haha ;) hur går det för dig?
  • Medgos

Roligt för er alla! All lycka till er.

Jag och sambon väntar också vår första, som blir en liten pojk. Jag är 24 och sambon 23 år. Dock är jag lite längre gången, är i vecka 28+4 (v29)

• ejh97

Jag är 18 och sambon 22. Plussade idag, bf 2 juni så är i vecka 5. Bor på Gotland med våra två katter :)

• eessica
    ejh97 skrev 2016-09-27 15:43:58 följande:

Jag är 18 och sambon 22. Plussade idag, bf 2 juni så är i vecka 5. Bor på Gotland med våra två katter :)

Vad härligt det är med så mycket possetiva svar:)
Svar på tråden Vi som ska bli föräldrar för första gången