• Svar på tråden Kan ni gissa könet på ul bilder? ????
  • Cissih89
    Cissih89 skrev 2016-09-27 21:21:33 följande:

Vad får dig tro flicka? ????

• Anonym (Flicka?)
    Cissih89 skrev 2016-09-27 21:21:33 följande:

Vad får dig tro flicka? ????

Jag är ingen expert, men har haft två pojkar och det såg annorlunda ut men det kan vara olika vinklar! Vad är det för sort? Nu blev jag nyfiken, och grattis till bebis!
  • Cissih89

Jaså jag tycker det är jätte svårt att se ???? men hon som gjorde ul på mig i v 19 tycker det ser ut som en flicka men hon lät ju inte jätte säker ???? så roligt att gissa sig fram. Tack så mycket!????

• CoxPomona

Lyckas inte se alls men det blir väldigt spännande att se vad det blir sen när du vet Sådant här är så spännande tycker jag! 
    Bifogar bilder på mitt pyre som togs idag i v.12+5. Jag vet inte alls vad det blir men du kan ju jämföra

Beräknad BF 7/4-2017
  • Anonym (Flicka?)

Här en bild av en pojke. Man ser rumpan underifrån, ett ben och fot och där mellan skinkorna: snopet.. Ser ni det?
  • CoxPomona

Inte helt lätt att få kläm på var snoppen syns men jag tror att jag ser det. Önskar nu att jag också hade en bild underifrån.

Beräknad BF 7/4-2017
  • Cissih89

Oj de var litet, jag har svårt att se könet på ul bilder men vet att många andra kan se. Det är ju så spännande!! Man vill ju så gääärna veta till 100% helst! ????

Svar på tråden Kan ni gissa könet på ul bilder? ????