Tar era barn fortfarande gruppkort på förskolan?
Jag undrar om det är fler kommuner än den som jag bor i som bestämt att ta bort gruppkorten på barnen på förskolan? Så dååååligt!!
Jag undrar om det är fler kommuner än den som jag bor i som bestämt att ta bort gruppkorten på barnen på förskolan? Så dååååligt!!
På mina barns förskola har det aldrig varit nån extern fotograf under de åtta år vi haft något barn på förskolan. Pedagogerna brukar däremot själva ta en gruppbild någon dag när alla barn är närvarande.
Här kommer de enbart ta gruppbild
Vår förskola (uppsala kommun) har tagit gruppbild precis. Fy så tråkigt att inte få nån bild.. Varför tog dom bort den? Vi har två pedagoger som tar gruppbilderna på allas avdelningar o sedan får man antingen via mejlen eller utskriven. Vi har ingen fotograf längre som kommer men det tycker jag är bara bra, bilderna blir finare såhär :)
På vår förskola har de aldrig tagit vare sig gruppbilder eller enskilt foto. Mina barn har gått där sedan januari 2012.
Vi hade fotograf som kom till förskolan tidigare (enskild plus gruppbild). För några år sedan togs det bort och pedagogerna fotade då själva en gruppbild som man kunde få om man ville. Hoppas det blir så i år med. I skolan där storebror går (samma kommun) kommer fortfarande fotograf och man får välja olika paket att köpa om man vill.
Här har det aldrig varit tal om att ta bort gruppbildning men däremot är enskilda bilder på dropp in för dom som vill
Ja, både gruppbild och enskilt foto