• amanda1998

När plussade ni med testa tidigt?

Hej på er testade negativt idag ägglossning plus 9 men testa tidigt, när plussade ni? Är det värt att ha hoppet kvar eller inte?

Vid tidigare graviditet testade jag svagt positivt med vanligt test ägglossning plus 10.

• Svar på tråden När plussade ni med testa tidigt?
  • LängtanEfterBarn

Jag skulle ha min mens igår. Och testade med gravtest, och det är väldigt svagt. Men vet inte vad jag vågar tro.
    Har tre missfall bakom mig och dom gångerna har det visats jätte tydligt. :/

• CoxPomona

Jag plussade BIM -4 alltså fyra dagar innan jag skulle få min mens, fick en känsla på morgonen att jag borde ta ett test. Gjorde två test som jag köpt från Testlagret och båda var svaga men positiva. Kompletterade med ClearBlue digitalt dagen efter och fick då positivt 1-2 veckor. Det är svårt att säga något om man ska våga hoppas eller inte, cykeln kan ju variera lite...

Beräknad BF 7/4-2017
  • Anotherone

Jag testade på lördagseftermiddagen och väntade min mens på tisdagen så det blir väl BIM-3? Fick svagt men ändå ett streck på testa tidigt, medan Clearblue sa Inte gravid. Morgonen efter visade dock Clearblue också positivt med Gravid vecka 1-2.

• Ankissen

Jag fick negativt med testa tidigt två dagar innan bim. På bim+1 fick jag + med ett vanligt clearblue.

• CoxPomona
    LängtanEfterBarn skrev 2016-09-29 12:54:28 följande:

Detta är mitt test imorse.

Så svagt var mina två första och de var positiva!
    Beräknad BF 7/4-2017
  • LängtanEfterBarn
    CoxPomona skrev 2016-09-29 13:31:19 följande:
    Så svagt var mina två första och de var positiva!
    Beräknad BF 7/4-2017
    Hoppas hoppas :)
  • amanda1998
    LängtanEfterBarn skrev 2016-09-29 12:54:28 följande:

Detta är mitt test imorse.

Du har ju ett svagt plus vilken dag efter ägglossning är du på?
  • amanda1998
    Ankissen skrev 2016-09-29 13:00:51 följande:

Jag fick negativt med testa tidigt två dagar innan bim. På bim+1 fick jag + med ett vanligt clearblue.

Åh då får jag hoppas på samma tur! Grattis
  • LängtanEfterBarn
    amanda1998 skrev 2016-09-29 15:15:06 följande:
    Du har ju ett svagt plus vilken dag efter ägglossning är du på?
    Första månaden jag inte har testat mig med äl tester, så har inte koll på när den va. Men skulle ha min mens igår.
  • Ankissen
    amanda1998 skrev 2016-09-29 15:15:38 följande:

Åh då får jag hoppas på samma tur! Grattis

Tack! Jag ska hålla tummarna för dig! :)
  • amanda1998
    happylife skrev 2016-09-29 15:26:47 följande:

Äl+11 denna grav

Äl+12-13 förra

Åh nu fick jag upp hoppet, hade du testat innan någon av gångerna och fått ett negativt resultat?
  • happylife
    amanda1998 skrev 2016-09-29 21:47:10 följande:

Åh nu fick jag upp hoppet, hade du testat innan någon av gångerna och fått ett negativt resultat?

Jag fick ytterst svagt på äl+9 men de va så svagt att de lika gärna kan ha vart inbillning. Var nog först äl+10 som jag såg de lite tydligare. Men du vet, vissa har tvärnegativa test in i de sista för att sedan plussa på bim!
  • KattenH81

Har fått plus på äl+9, äl+12 och äl+14 så det kan nog vara olika i olika graviditeter! Alla m vanliga stickor (hcg>25) och efter konstaterad äl med cb. Tyvärr blev just dessa tre mf. Med dottern testade jag först på äl+19 men då var det väldigt starkt.

Svar på tråden När plussade ni med testa tidigt?