• Rocket Mania

Hur raderar man appar på en iPhone numer?

Förut höll man ner knappen tills apparna började studsa och så klickade man bort dom på krysset men nu efter senaste uppdateringen funkar inte detta. Det kommer upp en liten ruta där det står "dela".

Någon som vet?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-29 12:26
    Snavade på tangenterna och skrev fel. Hålla ner knappen ska vara hålla ner appen.

Dvs som man ALLTID gjort. Det fungerar alltså inte.

• Svar på tråden Hur raderar man appar på en iPhone numer?
  • Cupcake81

Håll med fingret på appen ett tag så börjar den skaka och krysset kommer upp.

• Rocket Mania
    Cupcake81 skrev 2016-09-29 11:53:21 följande:
    Håll med fingret på appen ett tag så börjar den skaka och krysset kommer upp.

Men jag skrev ju att det inte funkar?
  • Noname00

Swep åt sidan kankse.

Är det inte iphone så ska vara så logisk och enkel jämför med samsung , htc å andra androidtelefoner?

• Fia 28
    Rocket Mania skrev 2016-09-29 12:15:00 följande:

Men jag skrev ju att det inte funkar?
    Nej du skrev att man höll ner knappen och cupcake81 skrev du ska hålla ner appen. Det funkar på min iphone iaf med ios 10.0.2.
  • Rocket Mania
    Fia 28 skrev 2016-09-29 12:22:13 följande:
    Nej du skrev att man höll ner knappen och cupcake81 skrev du ska hålla ner appen. Det funkar på min iphone iaf med ios 10.0.2.
    Snavade på tangenterna och skrev fel. Hålla ner knappen ska vara hålla ner appen.

• Fia 28
    Rocket Mania skrev 2016-09-29 12:27:07 följande:

En snabb googling säger att din iphone har hakat upp sej efter senaste uppdatering. Testa en hard reset (off-knapp + hemknapp i 10 s).
  • ikna

Precis som förr.
    Var tvungen att själv testa och det funkade som vanligt.

• Rocket Mania
    Fia 28 skrev 2016-09-29 12:30:48 följande:
    En snabb googling säger att din iphone har hakat upp sej efter senaste uppdatering. Testa en hard reset (off-knapp + hemknapp i 10 s).
    Nix. Funkar inte heller (jag har googlat, hittar inga svar som funkar men jag väl inte vara ensam om detta?)
  • Rocket Mania
    ikna skrev 2016-09-29 13:12:06 följande:
    Precis som förr. Var tvungen att själv testa och det funkade som vanligt.
    Men du, om det fungerade som förut hade jag väl inte behövt fråga? Hur det fungerar på din telefon är rätt ointressant för mig som du kanske förstår, det hjälper ju inte mig att radera de appar jag vill bli av med
  • ikna
    Rocket Mania skrev 2016-09-29 13:15:00 följande:
    Men du, om det fungerade som förut hade jag väl inte behövt fråga? Hur det fungerar på din telefon är rätt ointressant för mig som du kanske förstår, det hjälper ju inte mig att radera de appar jag vill bli av med
    Fast uppenbarligen har vi likadan telefon med samma version på OS, dvs det senaste. Och fungerar det som förr för mig och andra som har iPhone i tråden så är det ju din telefon det är fel på.
    Tror knappast Apple jävlas med vissa genom att ta bort funktionen för vissa och lägga dit en dela-funktion istället.

Återställ din telefon, något är ju uppenbarligen knasigt med den eftersom det inte funkar.
Svar på tråden Hur raderar man appar på en iPhone numer?