• Lisse123

Hjälp, orolig för missfall efter VUL

Hej. I förrgår var jag på VUL (är i v.9) och då fick jag se hjärtat slå. Igårkväll sent hade det kommit en ganska liten mörkbrun blodfläck i trosorna. Jag har ingen smärta eller liknande, idag under dagen har de kommit ännu mindre mörkbruna fläckar i trosan och en liten "slemrensa" typ som man brukar få vis ägglossning fast mörkbrun.

Bifogar en bild på det (ursäkta äckligheten). Är verkligen så orolig för missfall ????

• Svar på tråden Hjälp, orolig för missfall efter VUL
  • migisi

Fick jättemycket som ser precis som det din bild visar i v13. Var på UL samma dag och allt var som  det skulle med bebisen =) Så länge det inte är färskt blod eller att det gör ont så är det nog inte så mycket att oroa sig över. Ganska vanligt  med lite flytningar och "gammalt blod" i små skalor. Mycket som händer i kroppen

• CoxPomona

Jag gick på VUL i v.6 och hade rejält ont efter då de kände och klämde på mina äggstockar. Fick ljusrosa flytning dagen efter. Är nu i v.14 och allt såg fint utrop NUPP. Tror inte att du behöver oroa dig över så lite blod.

Beräknad BF 7/4-2017
  • Eeereer

Det ska bli bra så lenge är det gamal blod , jag är i vecka 21 o ch har jag blödningar då och då pag jag har ett hematom ine i livmodern och jag är jätte oroligt

Svar på tråden Hjälp, orolig för missfall efter VUL