• Emma.J.J

Min lärare våldtog mig...

Jag mår så sjukt dåligt och vet inte vad jag ska göra!!! ????

Jag heter Emma och går i 9an (så är igentligen 15 år bara)

I början av terminen fick min klass en ny mentor, alla tjejer i klassen tyckte om honom på alla sätt och vis, även jag också!

Men jag blev alltid så obekväm när han tittade på mig och när han nästan alltid frågade mig frågor på lektionen när det var betydligt många mer som räckte upp handen.

Han började be mig stanna kvar efter lektionen och sa att jag skulle vara med aktiv och muntlig på lektionerna, vilket aldrig skulle hände dock.... ????

Vi har honom i Engelska, matte och såklart idrott.

Varje idrottslektion så jag alltid hur han kollade "ner" på mig.

Men för 2 veckor sedan typ, så bad han mig stanna kvar efter lektionen men jag var så rädd och obekväm så jag små sprang ut till mitt skåp, men blev ändå sist Påväg ut från skolan...

Så jag träffade honom utanför mitt klassrum (där jag måste gåförbi för att kunna gå hem)

Men han stoppade mig och tyckte mig mot skåpen, han började ta på mig och ifrågasätta varför jag intonerar han på lektionen.

Han fortsatte ta på mig och drog in mig mot min vilja in i klassrummet och låste dörren... Han började ta av mig mina kläder och utforska mig... Det var så fruktansvärt jobbigt????

Sen vet ni väl vad som hände...

Jag ville inte gå dagen efter med min ovetande mamma tvingade mig.. Men inget hände han sa och gjorde inget!

Men dagen efter det hände det igen, han bad mig stanna kvar och om jag inte mötta han "utanför" skolan efter skolan så skulle han göra värre saker. ????

Så jag mötte honom och han körade oss till en avlägsen parkering dör han gjorde det igen!!

Han har gjort det på mig 5 gången nu, men jag vågar inte berätta om det.

Det går inte! ????

VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ HONOM ATT SLUTA? ????

• Svar på tråden Min lärare våldtog mig...
  • Emma.J.J

Men jag vill inte skada honom och verkligen inte få in honom till fängelset. 

I början av 2015 blev jag ihop med en kille från en fest min vän hade, och vi va ihop i ett helt år. Men efter jag presenterat honom till mina föräldrar gillade dem honom inte alls,  de sa att han var för "gammal" för mig, och att han hade dåligt inflytande och ingen framtid. Så vi förbjöds att träffa varandra Gråter
    Men han fick mig till att fortsätta träffas, vilket vi gjorde i mer än ett halv år!! 

Men det tog slut i Januari 2016 när han tackade ja till att få fortsätta sina studier utomlands. Vilket jag verkligen inte ville så det slutade väl typ i bråk. 
    Och denna killen var samma person som just nu är min lärare. Rynkar på näsan

Jag vill inte skada honom, hela hanns framtid skulle bli förstörd. 
    Och jag skulle inte heller kunna berätta om mitt gamla förhållande med honom... 
    Min pappa kan aldrig få veta om detta....

Men jag är även jätte rädd för han gjorde det utan skydd varje gång.. :( 

• Emma.J.J
    Anonym (Verkligt?) skrev 2016-10-02 20:30:58 följande:

Har detta verkligen hänt eller är det bara i din fantasi?

Vad tror du? Tänk lite!?

Det "har" hänt såklart!

Det är ingen "bråska" med att berätta för någon eftersom jag vet att han inte kommer göra det mot någon annan!!

Jag känner honom och vet att han inte skulle göra något sådant! ????
  • Emma.J.J

förlåt att jag inte skrev ner allt, jag ville bara skicka det så fort som möjligt, och jag ansåg det inte lika viktigt.

Men sedan ångrade jag mig!

Jag bara vet att han inte gjort så mot någon annan!!

Ingen kommer råka illa ut förrän jag bestämt mig hur jag ska göra!! ????

• Emma.J.J

Om jag visst hur, skulle jag ta bort detta inlägg för dem flesta här miasförstod mig nog!

Jag är rädd, och vad gör ni? Tänka lita innan ni också skriver isf!??

• Emma.J.J
    Anonym (Sina) skrev 2016-10-04 11:23:09 följande:

Hade inte för avsikt att kränka dig ts. Om du har uppfattat det så, ber jag om ursäkt.

Men nu förstår du nog själv att det är lite svårt att kunna adekvat svara på din ts. Han våldtog dig och du är rädd, men ändå vill du varken prata med någon om det eller så tänker du öht göra något åt saken för att inte skada honom. Då undrar jag lite, vad vill du ha för några goa råd då?

Det finns kvinnor som utsatts för manipulation och våld i åratal utan att göra något åt saken för att de varit och är (dessa kvinnor finns ju fortfarande) alldeles för rädda, eftersom de flesta lever i en parrelation med dessa karlar, barn finns också, för det mesta, med i bilden. De flesta avstår ifrån att anmäla dessa svin, a) för att de inte vet vart de skulle kunna ta vägen med sina barn, b) för att de på ett manipulativt sätt är så van vid detta att de enbart berättar efteråt, den dagen har han enbart slagit mig men inte våldtagit mig, det var inte så illa alltså, c) för att de inte vill berätta för någon om vad de varit med om för att det är DE som skäms för det mesta och d) för att de utgår ifrån att det ändå inte någon skulle tro dem, för karln verkar ju så trevlig och alert mot andra.

När det gäller d) är sådana som dig inte helt oskyldiga vid deras situation för sådana som dig gör det e) svårt för polisen att skilja mellan de som blivit utsatt för något så hemskt eller enbart vill hämnas. För hur kan någon tjej hämnas bättre än att berätta för andra att HAN är en våldtäktsman.

Har han som är lärare haft ett sexuellt förhållande med dig för ett halvt år sedan, och du nu är i kl. 9, är karln känd pedofil. Du bryr dig inte särskilt mycket om att andra tjejer får gå samma vägen? Tydligen inte. Och det är poängen som får mig lite att fundera hur sannolikt din erotikberättelse här egentligen är. För du har inte något att förlora, tvärtom och ändå gör du inte något. Varför inte då?

Jag tänker berätta det snart, jag var rädd att han skulle berätta om vårat förhållande förra året. (Eftersom mina föräldrar inte vet om det) och det vill jag inte att dem ska heller, du förstår inte hur jobbigt det kommer bli. Och då tänker jag inte på något själviskt sätt utan på mina andra systrar och mamma.

Men jag tänker berätta det. Jag tänker absolut inte göra det för att hämnas, men så bra jag kände hans "riktiga ja" trodde jag verkligen han skulle förstå mig då jag sa att han inte kunde göra så. Men tänker kanske inte säga våldtäkt, eftersom han kanske trodde jag ville ( första gången) eftersom det var bara hans andra dag på jobbet och andra dagen han träffade mig! Förlåt om ni inte trodde på mig eller tänker andra saker om "mig" menade inget illa. Det blev bara så rörigt, med era olika sätt att svara på. Jag slutade tidigt idag så jag ska åka hem till honom och prata, om han bor på samma ställe dock...

Tack för stödet (?) till er alla! (:
  • Emma.J.J

Det är sant bara lite rörigt. Svårt att få med allt när man bara vill få skickat det fort. Även svårt att få in att i efterhand när man får sådana barnsliga och dumma svar. Det är väl dem flesta av er som är vuxna eller? Då ska väl ändå ni svara som vuxna personer och inte jag?

-.-

• Emma.J.J

Det är sant bara lite rörigt. Svårt att få med allt när man bara vill få skickat det fort. Även svårt att få in att i efterhand när man får sådana barnsliga och dumma svar. Det är väl dem flesta av er som är vuxna eller? Då ska väl ändå ni svara som vuxna personer och inte jag?

-.-

• Emma.J.J
    molly50 skrev 2016-10-04 23:06:50 följande:

Men vad ska du prata med honom om?

Finns det något att prata om överhuvudtaget?

Har han våldtagit dig så är det berätta och anmäla som gäller.

Han ska inte slippa undan,i så fall.

Och det spelar ingen roll om han trodde att du ville.

Man börjar inte ta på någon eller ha sex utan personens medgivande.

Det måste du förstå.

Och om dina föräldrar skulle bli arga på dig för det så är de inga bra föräldrar.

Jah har inte sagt att den är bra föräldrar heller! ...
  • Emma.J.J
    molly50 skrev 2016-10-05 09:18:50 följande:

Jag menar bara att en bra förälder stöttar sitt barn när det har råkat ut för nå´t så´nt här. Inte blir arg.

Jag menar inget illa. Det hoppas jag att du förstår.

Så ta inte illa upp!

Jag tog inte illa upp, det är lungt!

Ville bara säga att dem inte är så bra som ni tror!! (:
  • Emma.J.J

Jag ska prata med min rektor om det, och se av han tycker!

Jag vill inte göra det stort, och dra in en massa sociala medier i det, han kanske bara kan få typ en varning? Och därmed svårare att få jobb, och speciellt inte med ungdomar!

Jag gick aldrig hem till honom, eftersom han hade bytt ort, enligt en i klassen.. Gick även inte til skolan idag eftersom jag var "sjuk" !!

• Emma.J.J
    Kirenaj68 skrev 2016-10-06 06:00:19 följande:

Dra i en massa sociala medier? Du gick inte hem till honom för att han hade flyttat? Ärligt talat.......

Mitt liv och sätt att leva på är på det sättet, lev med det!!!
  • Emma.J.J
    Anonym (Sina) skrev 2016-10-06 11:58:29 följande:

Nja du, hur illa kan karln vara när hon tom presenterat honom för sina föräldrar tidigare?

Det var ju för över ett årsedan jag gjorde det!
  • Emma.J.J
    Anonym (????) skrev 2016-10-07 12:23:37 följande:

Du är ju inte speciellt trovärdig när du skryter om sexet i en annan tråd.

Skryter?

Det är ett helt annat liv än vad jag skrivit om i denna tråd! Och så nu frågat ut mig fick ni både mig och er att vrida och vända på allt. Man måste inte få veta varje deltalj för att hjälpa någon!! Man måste inte heller vänta dem upp och ner på för att se dem lida!!
Svar på tråden Min lärare våldtog mig...