• Talgoxina

Min lärare våldtog mig...

Emma.J.J skrev 2016-10-02 19:08:03 följande:

Men jag vill inte skada honom och verkligen inte få in honom till fängelset. 

I början av 2015 blev jag ihop med en kille från en fest min vän hade, och vi va ihop i ett helt år. Men efter jag presenterat honom till mina föräldrar gillade dem honom inte alls,  de sa att han var för "gammal" för mig, och att han hade dåligt inflytande och ingen framtid. Så vi förbjöds att träffa varandra 

Men han fick mig till att fortsätta träffas, vilket vi gjorde i mer än ett halv år!! 

Men det tog slut i Januari 2016 när han tackade ja till att få fortsätta sina studier utomlands. Vilket jag verkligen inte ville så det slutade väl typ i bråk. 

Och denna killen var samma person som just nu är min lärare. 

Jag vill inte skada honom, hela hanns framtid skulle bli förstörd. 

Och jag skulle inte heller kunna berätta om mitt gamla förhållande med honom... 

Min pappa kan aldrig få veta om detta....

Men jag är även jätte rädd för han gjorde det utan skydd varje gång.. :( 

Han skadar ju dig, på ett betydligt värre sätt. Det måste få ett slut och han bör också hindras från att skada andra.

Berätta omedelbart för någon vuxen. Det kan vara dina föräldrar, skolkurator, på ungdomsmottagning eller någon kompis förälder tex.

Den här killen har redan från början utnyttjat din unga ålder på ett sätt som en vuxen man är fullt medveten om är väldigt olämpligt.

Prata med dina föräldrar redan ikväll. Vänta inte på ett "bra tillfälle" utan bara gå till dem och säg precis som det är.
Svar på tråden Min lärare våldtog mig...