Min lärare våldtog mig...
Men jag vill inte skada honom och verkligen inte få in honom till fängelset.
I början av 2015 blev jag ihop med en kille från en fest min vän hade, och vi va ihop i ett helt år. Men efter jag presenterat honom till mina föräldrar gillade dem honom inte alls, de sa att han var för "gammal" för mig, och att han hade dåligt inflytande och ingen framtid. Så vi förbjöds att träffa varandra 
Men han fick mig till att fortsätta träffas, vilket vi gjorde i mer än ett halv år!!
Men det tog slut i Januari 2016 när han tackade ja till att få fortsätta sina studier utomlands. Vilket jag verkligen inte ville så det slutade väl typ i bråk.
Och denna killen var samma person som just nu är min lärare. 
Jag vill inte skada honom, hela hanns framtid skulle bli förstörd.
Och jag skulle inte heller kunna berätta om mitt gamla förhållande med honom...
Min pappa kan aldrig få veta om detta....
Men jag är även jätte rädd för han gjorde det utan skydd varje gång.. :(
Det enda rätta,om han har gjort det,är att prata med någon vuxen.
Om inte dina föräldrar s någon vuxen på skolan. Kuratorn,rektorn,skolsköterskan eller någon annan lärare som du känner förtroende för.
Om du vägrar att berätta något så måste du förstå att man börjar undra vad som egentligen har hänt mellan er.
Har man blivit våldtagen så brukar man inte vilja skydda den som har gjort det.
förlåt att jag inte skrev ner allt, jag ville bara skicka det så fort som möjligt, och jag ansåg det inte lika viktigt.
Men sedan ångrade jag mig!
Jag bara vet att han inte gjort så mot någon annan!!
Ingen kommer råka illa ut förrän jag bestämt mig hur jag ska göra!! ????
Det kanske finns fler som inte vågar berätta om det?
Du kanske skulle prata med någon av dina vänner om det här så kan ni gå ihop flera och berätta för någon vuxen,om flera har råkat ut för det här.