Inlägg från: Anonym (Sina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sina)

Min lärare våldtog mig...

Emma.J.J skrev 2016-10-02 19:08:03 följande:

Men jag vill inte skada honom och verkligen inte få in honom till fängelset. 

I början av 2015 blev jag ihop med en kille från en fest min vän hade, och vi va ihop i ett helt år. Men efter jag presenterat honom till mina föräldrar gillade dem honom inte alls,  de sa att han var för "gammal" för mig, och att han hade dåligt inflytande och ingen framtid. Så vi förbjöds att träffa varandra Gråter
    Men han fick mig till att fortsätta träffas, vilket vi gjorde i mer än ett halv år!! 

Men det tog slut i Januari 2016 när han tackade ja till att få fortsätta sina studier utomlands. Vilket jag verkligen inte ville så det slutade väl typ i bråk. 
    Och denna killen var samma person som just nu är min lärare. Rynkar på näsan

Jag vill inte skada honom, hela hanns framtid skulle bli förstörd. 
    Och jag skulle inte heller kunna berätta om mitt gamla förhållande med honom... 
    Min pappa kan aldrig få veta om detta....

Men jag är även jätte rädd för han gjorde det utan skydd varje gång.. :( 

TS, missförstå mig rätt. Jag skulle vara den första som skulle rösta fram en lag i Sverige om att alla som använder sin maktposition för att våldföra sig på andra, borde kastreras. MEN, med tanke på att han är din fd (i klass 9?) och du inte vill anmäla honom för att inte förstöra hans framtid, får mig att undra om vad som verkligen hänt mellan är. Ja, han skulle inte vara den första lärare som våldtar någon tonårstjej.
    Heller inte skulle du vara den första tonårstjejen som vill hämnas på sin manliga lärare och det finns knappast något bättre än att anklaga honom för våldtäkt för att skada honom riktigt ordentligt.
    Ta dig en djup funderare ts, innan du kommer förstöra någon annans liv och framtid. Har han verkligen våldtagit dig eller hade ni sex och han berättade om för dig att ni måste sluta med det eftersom han är din lärare nu? 
    Har han våldtagit dig, borde du omedelbart prata med någon vuxen, om inte dina föräldrar då skolssk, kurator, polisen etc. 
    Vill du enbart hämnas, fundera noggrant innan du går ut med sådana påståenden. 
  • Anonym (Sina)
    Emma.J.J skrev 2016-10-03 16:16:35 följande:

Om jag visst hur, skulle jag ta bort detta inlägg för dem flesta här miasförstod mig nog!

Jag är rädd, och vad gör ni? Tänka lita innan ni också skriver isf!??

Hade inte för avsikt att kränka dig ts. Om du har uppfattat det så, ber jag om ursäkt.
    Men nu förstår du nog själv att det är lite svårt att kunna adekvat svara på din ts. Han våldtog dig och du är rädd, men ändå vill du varken prata med någon om det eller så tänker du öht göra något åt saken för att inte skada honom. Då undrar jag lite, vad vill du ha för några goa råd då?
    Det finns kvinnor som utsatts för manipulation och våld i åratal utan att göra något åt saken för att de varit och är (dessa kvinnor finns ju fortfarande) alldeles för rädda, eftersom de flesta lever i en parrelation med dessa karlar, barn finns också, för det mesta, med i bilden. De flesta avstår ifrån att anmäla dessa svin, a) för att de inte vet vart de skulle kunna ta vägen med sina barn, b) för att de på ett manipulativt sätt är så van vid detta att de enbart berättar efteråt, den dagen har han enbart slagit mig men inte våldtagit mig, det var inte så illa alltså, c) för att de inte vill berätta för någon om vad de varit med om för att det är DE som skäms för det mesta och d) för att de utgår ifrån att det ändå inte någon skulle tro dem, för karln verkar ju så trevlig och alert mot andra.

När det gäller d) är sådana som dig inte helt oskyldiga vid deras situation för sådana som dig gör det e) svårt för polisen att skilja mellan de som blivit utsatt för något så hemskt eller enbart vill hämnas. För hur kan någon tjej hämnas bättre än att berätta för andra att HAN är en våldtäktsman.

Har han som är lärare haft ett sexuellt förhållande med dig för ett halvt år sedan, och du nu är i kl. 9, är karln känd pedofil. Du bryr dig inte särskilt mycket om att andra tjejer får gå samma vägen? Tydligen inte. Och det är poängen som får mig lite att fundera hur sannolikt din erotikberättelse här egentligen är. För du har inte något att förlora, tvärtom och ändå gör du inte något. Varför inte då?
  • Anonym (Sina)

Och nu blir jag ännu mer tydlig ts. Det finns utöver din tråd ytterligare en tråd här om en kvinna som  hade ett förhållande med företagschefen och blivit sparkat efter han tappat intresset. Även hon tänker inte att blanda in diverse myndigheter (fast hon skulle ha allt rätt på sin sida, eller?)  utan enbart vill goa råd hur hon kan hämnas rejält. Du påminner lite om henne. 

• Anonym (Sina)
    Anonym (Anmäl!) skrev 2016-10-04 20:12:48 följande:

Jag skulle önska att en del av dom som svarat i tråden och var skeptiska betänker hur deras svar kan påverka en tonårstjej i det fall att tråden är sann och även om någon i en liknande situation hittar tråden och läser.

Nja du, hur illa kan karln vara när hon tom presenterat honom för sina föräldrar tidigare?
  • Anonym (Sina)
    Anonym (Anmäl!) skrev 2016-10-04 20:12:48 följande:

Jag skulle önska att en del av dom som svarat i tråden och var skeptiska betänker hur deras svar kan påverka en tonårstjej i det fall att tråden är sann och även om någon i en liknande situation hittar tråden och läser.

Jag skulle önska att diverse tonårstjejer vet vad de gör innan de förstöra någon annans liv enbart pga ett kränkt ego. Håller med dig. Anmäl ts! Tydligen tänker hon inte göra det. Varför inte då? För att hon är så rädd för honom? 
  • Anonym (Sina)

Du är inte enbart lite pinsamt, ts.

Svar på tråden Min lärare våldtog mig...