Tom Araya skrev 2016-10-05 14:44:47 följande:
Fast det är väl just det där med oövervakat... Det kan ju räcka med risken för att möta någon på vägen från det egna rummet till badrummet för att en tonårstjej skulle kunna låta bli att ta med leksaken dit.
Vissa saker får man nog räkna med att vissa barn har svårt att prata, fråga eller be om och då kan det vara lättare att stötta och hjälpa lite i smyg.
Fast hade jag en egen dotter hoppas jag att hon fått en sådan fostran och en mer avslappnad inställning till sex och att tala om det mesta med sina föräldrar att jag sluppit att ens bekymra mig om något sådant här.
Du kanske ska sponsra din dotter den dagen du eventuellt får en med pengar till en morgonrock med djupa fickor och varför inte en necessär med plats för privata saker också?
Låt för all del bli att stötta och hjälpa lite i smyg genom att röra vid ungdomarnas sexleksaker. Jag kan garantera dig att det inte finns någon tonåring som vill att pappa ska tvätta deras vibrator, dildo eller något annat dylikt och heller inte få hjälp med batteribytet.
Att ha en avslappnad inställning till sex och att kunna prata med sina föräldrar om det mesta i livet betyder inte heller det att det vore okej för föräldrar att göra sådant som du anser vara "hjälpsamt", det är tvärtom direkt opassande.