Inlägg från: Anonym (dotter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dotter)

Hitta min dotters vibrator

Tom Araya skrev 2016-10-05 12:55:40 följande:
    Jag skulle ha tvättat den, sett till att den fick nya fräscha batterier och lagt tillbaka den. Varför rotar man ens på sin 14-åriga dotters rum?

Varför skulle det inte vara okej med en vibrator för en 14-åring?
    Eww, gränslöst!! Jag skulle dö om jag fick veta att min pappa hade tvättat min vibrator. Varför låter du den inte bara vara, glömmer att du såg den och håller tassarna borta från mitt privatliv??
  • Anonym (dotter)
    Anonym (sluta) skrev 2016-10-06 14:20:04 följande:
    Sluta låtsas vara någon du inte är.
    Jag låtsas inte vara någon annan än jag är. Jag är en dotter och jag lever mig in i situationen, hur kan du inte förstå det?
  • Anonym (dotter)
    Tom Araya skrev 2016-10-06 15:07:26 följande:
    Hade du varit min dotter på riktigt hade jag inte rotat på ditt rum och hittat din vibrator, så det hade inte varit något att bekymmra sig över.
    Men så hade jag också fostrat henne att städa sitt rum själv och att en vibrator inte är något att skämmas över, så hon kan tvätta den själv utan att behöva smyga.
    Ok, så när du ser din dotters vibrator liggande framme helt öppet antar du att hon också håller den ren, till skillnad från när du bara råkar hitta den av misstag? It doesn't make any sense.

En vibrator är kanske ingenting att skämmas för, men en far som lägger sig i dotterns sexliv är det, särskilt år 2016 när upplysningen finns inom räckhåll exakt överallt. Lagom nivå på föräldraengagemang i sexfrågan är att lära barnen självkänsla och att de själva bestämmer över sin egen kropp i alla lägen, och att de ska praktisera säker sex eller ingen sex. Men barnens onanivanor ska man ge blanka fan i.
  • Anonym (dotter)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-07 09:58:09 följande:
    Hur gammal är du?
    Är det inte en åldersgräns för att köpa sådana "leksaker"?
    Min ålder hör väl ändå inte hit? Jag är en dotter och har själv varit tonåring, men nu är jag också en mamma som har hunnit bli mycket äldre. Ledsen om det inte är tillräckligt upphetsande för dig.
  • Anonym (dotter)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-07 10:18:37 följande:
    Är du sjuk i huvudet eller? Jag undrade bara om det inte är åldersgräns!
    Sjuk i huvudet? Vem skulle komma på att sätta en åldersgräns på sexleksaker? Däremot är de kanske inte helt lätta att komma över för en ung tonåring eftersom de inte är så lätta att hitta i butiker på stan och det kan finnas åldersgränser för att registrera sig som fakturakund på internetbutiker. Varför undrar du?
  • Anonym (dotter)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-07 11:19:05 följande:
    Ja! Du förutsätter att alla män är Hebe/pedofiler...

Jag undrade bara för att jag föär ett par år sedan hörde att det var åldersgräns för att handla i sexshoppar.
    Du kan ju ringa en sexshop och fråga! I de flesta städer finns dock inga sexshopar utan sexleksaker hittas enklast på internet.
Svar på tråden Hitta min dotters vibrator