Inlägg från: Anonym (Syskonförsök) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Syskonförsök)

Vad ska vi göra?

Mila skrev 2016-10-07 14:32:51 följande:

Jag har hört att Örebro ska vara super bra, så de kommer säkert kunna göra så ni får barn inom en snar framtid :) har läst en del om manlig faktor, om dem som de inte hittat en ända spermie, men som kunnat få ur bitestikeln.

Vi pratade med privata kliniken, och de sa att vi absolut ska ta chansen genom landstinget. Så nu får vi vänta på dem.

Vi hör till Örebro tycker de är fantastiska men som sagt väldigt långa köer pga sjukskrivning och se sa att se inte håller vårdgarantin! Vi har ett barn som kom genom icsi hos dem, nu med syskonförsöket gick vi på kontrollerna privat för att snabbare lite!!

Lycka till!!
  • Anonym (Syskonförsök)
    Yonne skrev 2016-11-16 09:41:36 följande:

Lycka till med syskonförsök. Vi försöker med första barn. Vet du ungefär hur lång väntetiden är? Känner inte att jag vill ringa och tjata.

Tack!

Uppemot 6 månader trodde de..hoppas ni får en tid snart :)
  • Anonym (Syskonförsök)

Å jag känner så igen mig i de du skriver man man orkar konstigt nog, orken blir bättre så fort man tar ett kliv framgåt i kön!

Men ring och hör med dem igen tycker jag!!

Yonne skrev 2016-11-16 22:34:40 följande:

Vad skönt att ni nog får tid innan jul. Bra att alla prover ser vra ut. Hoppas allt kommer se bra ut så ni får erat barn snart. Väntan är så jobbig, skönt atr ni nog får svar på utrednig snart. Det var ett år sedan vi ringde och bokade utredning nu. Utredning köar för 6 månader sedan. Vi har försökt 2 år och just idag känns det så jobbigt. Det varit jobbigt kring varje 6-månadersgräns. Har varit en längre tid som det varit ok. Vet inte om jag kommer klara 3 månaders väntan till. Hur orkar man?

• Anonym (Syskonförsök)

Pratade med dem idag det ser bättre ut och inom tre månader får man oftast tid

Svar på tråden Vad ska vi göra?