Inlägg från: Starletz |Visa alla inlägg
  • Starletz

BF juni 2017 STHLM

Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D

• Svar på tråden BF juni 2017 STHLM
  • Starletz
    Lilla_pyret skrev 2016-10-05 22:37:35 följande:

Här är en till som är i samma sits! :) fick för snart 2 veckor sen reda på att jag är gravid, 2 månader efter vårt tidigare MA (missat missfall). Känns super att vara gravid igen så nu hoppas vi det går vägen. Apparna säger BF mellan 5-8 juni, när är du beräknad?

Grattis :) håller tummarna för dig! Själv är jag i V. 5 :) symptom som illamående, ont i brösten och växtvärk i livmodern. 27år gammal. Hur gammal är du? :)
  • Starletz
    Lilla_pyret skrev 2016-10-06 06:59:53 följande:

Tack,
    Vi får hoppas de går bra för oss båda nu :)
    Jag har symptom som ömma tuttar, molvärk och svag påbörjat till illamående när jag ätit för mycket/är hungrig. Mer anfådd än vanligt!
    Är 24 år och bor på södra sidan om Stockholm :)

Själv bor jag på norra sidan (Sumpan).
    Har du bokat någon tid för ul än?
  • Starletz
    Lilla_pyret skrev 2016-10-06 08:16:25 följande:
    Okej, själv bor jag i handen :)
    Nä, men har bokat möte med MVC på onsdag nästa vecka, då ska vi boka in tidigt VUL med tanke på hur det gick sist. Så nu längtar jag väldigt mycket efter att få ett datum!
    Har du bokat något än?
    Okej va skönt att komma dit tidigt! :) ska boka idag eller imorn.
  • Starletz
    Bobno1 skrev 2016-10-06 15:53:12 följande:

Såg precis att ni väntar första barnet...då kanske jag ändå inte passar in här Lycka till båda två!!

Nejdå du är välkommen ändå :)
  • Starletz
    LaceyLoo skrev 2016-10-07 08:42:24 följande:

Hoppar in här, bor norr om stan, precis utanför Stockholms gränsen:)

Väntar första barnet med bf 10-15 juni, v 5 nu :) vi är 26 båda två

Grattis :)
  • Starletz
    Hellen28 skrev 2016-10-08 14:54:50 följande:
    Plussade i onsdags (efter över ett års väntan) och mensen var beräknad i tisdags.
    Så om allt går vägen så blir det en liten knodd i mitten av juni! :)
    Va roligt. Grattis :)
  • Starletz

För mig pendlar det mellan dagarna. Igår var jag inte trött, illamående eller ont i livmodern. Men idag är jag jätte illamående och trött. Tror det varierar lite

• Starletz

Jag har fått tid hos mvc nu. Ska dit på inskrivning 9november (V.10 då) Mamma Mia i Solna. Hoppas dom är bra :)

• Starletz
    Lilla_pyret skrev 2016-10-10 22:00:48 följande:
    Åh vad skönt att ha en tid inbokad! :) har du hälsosamtal osv innan dess? :)
    Nej ingenting. Hon sa bara att jag skulle fylla i inskrivningspapprena innan jag kommer. Så blir inskriven vid första besök :)

Har du bokat någon tid ännu?
  • Starletz
    pangea skrev 2016-10-12 16:20:58 följande:
    Hejsan!
    Jag gör, tror vi får tillökning tidigt i juni :) Med andra ord är jag någonstans i v 6-7, dvs illamående, huvudvärk, trötthet och som mensvärk till och från. Känner dock ingen ömhet i brösten - hoppas det inte är ett dåligt tecken? Förvånad

Va kul. Grattis! :) det låter helt normalt
  • Starletz
    vonkkan skrev 2016-10-13 20:52:17 följande:

Hoppar också in här (om jag får!) :) Plussade på bim & är i v5 idag :D Helt överlycklig, känns så ofattbart?!!? Hade samtal på mvc igår & fick tid för inskrivning i november. Har BF 15 juni <3

Stort grattis! :)
  • Starletz

Vill ni så kan jag starta en dold grupp på Facebook för oss gravida i Sthlm. Ni kan lägga till mig som vän på FB så lägger jag in er i gruppen :) Elin hermansson, stort leende,blond tjej.

• Starletz
    Mamma för första gången skrev 2016-10-24 10:47:23 följande:
    Hej Elin,

Hittar inte dig riktigt på FB, finns fler vid namnet Elin Hermansson med stort leende =)
    Mejla mig ditt namn så kan jag lägga till dig. Elin.starletz@hotmail.com
  • Starletz
    juli17 skrev 2016-11-13 22:22:20 följande:

hej :) finns någon facebook grupp för detta eller kör ni här bara? :)

Mejla mig på Elin.starletz@hotmail.com så kan jag lägga till dig i vår hemliga FB grupp :)
  • Starletz
    Smlan skrev 2016-11-21 11:08:25 följande:
    Hej! Jag mailar dig jag också. Visst kan ingen se att jag är med i gruppen? Man blir ju så nojig när det är så pass tidigt.
    Hej! Nej den är hemlig så ingen ser om man blir medlem, och man kan heller inte söka efter den. Endast jag kan lägga till medlemmar :)
Svar på tråden BF juni 2017 STHLM