BF juni 2017 STHLM
Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D
Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D
Här är en till som är i samma sits! :) fick för snart 2 veckor sen reda på att jag är gravid, 2 månader efter vårt tidigare MA (missat missfall). Känns super att vara gravid igen så nu hoppas vi det går vägen. Apparna säger BF mellan 5-8 juni, när är du beräknad?
Tack,
Vi får hoppas de går bra för oss båda nu :)
Jag har symptom som ömma tuttar, molvärk och svag påbörjat till illamående när jag ätit för mycket/är hungrig. Mer anfådd än vanligt!
Är 24 år och bor på södra sidan om Stockholm :)
Såg precis att ni väntar första barnet...då kanske jag ändå inte passar in här Lycka till båda två!!
Hoppar in här, bor norr om stan, precis utanför Stockholms gränsen:)
Väntar första barnet med bf 10-15 juni, v 5 nu :) vi är 26 båda två
För mig pendlar det mellan dagarna. Igår var jag inte trött, illamående eller ont i livmodern. Men idag är jag jätte illamående och trött. Tror det varierar lite
Jag har fått tid hos mvc nu. Ska dit på inskrivning 9november (V.10 då) Mamma Mia i Solna. Hoppas dom är bra :)
Hoppar också in här (om jag får!) :) Plussade på bim & är i v5 idag :D Helt överlycklig, känns så ofattbart?!!? Hade samtal på mvc igår & fick tid för inskrivning i november. Har BF 15 juni <3
Vill ni så kan jag starta en dold grupp på Facebook för oss gravida i Sthlm. Ni kan lägga till mig som vän på FB så lägger jag in er i gruppen :) Elin hermansson, stort leende,blond tjej.
hej :) finns någon facebook grupp för detta eller kör ni här bara? :)