Inlägg från: druvan52 |Visa alla inlägg
  • druvan52

BF juni 2017 STHLM

Hellen28 skrev 2016-10-12 20:20:54 följande:

Guu va härligt!! Grattis!! och vad skönt med en bra barnmorska!

Jag är helt säker på att det kommer gå bra för dig! *Jag är ofta skeptiskt till mina saker men gillar att vara positiv för andra!* :D

Jag har också undersökning om två veckor och ska då få reda på om det finns ett tickande hjärta. Är då i vecka 7.0. Kände mig supergravid i måndags och tisdags, men idag så känner jag inget speciellt alls förutom att jag i morse var supertrött och andfådd. Brösten gör fortfarande ont så det är ju bra ^^ 

Precis som för mig, är i 5+0 och kände mig supergravid sön/mån men sen tis/ons inget mer än lite varm och lätt ömma bröst, hoppas så att det inte är ett dåligt tecken.
  • druvan52

[quote=77048994][quote-nick]Hellen28 skrev 2016-10-13 20:33:26 följande:[/quote-nick]Då skiljer det bara två dagar mellan oss!:)

Det brukar tyvärr inte alltid vara jättebra att det pendlar så mkt så tidigt. :/ Jag känner inget idag förutom "mensvärk" till och från och ömma bröst. Har till och med fått tillbaka aptiten och varit hungrig idag! :/

Jag ska ta clear-blues veckoindikator imorgon och se om den stannat på 2-3 eller om den visar 3+ som den ska då jag i morgon är 5+3 (eller 3 riktiga gravidveckor och 3 dagar).

Vi får se.[/quote

Spännande med test imorgon, håller tummarna! Tänkte också kolla om i helgen om den stiger till 3+ men känns lite osäkert.

• druvan52
    Hellen28 skrev 2016-10-14 20:32:53 följande:

Hej! Förlåt om jag lät så negativ! Jag var pessimistisk (läst för mkt negativt på familjeliv) och lät det gå ut här! Jag har även läst solskenshistorier och det är ju faktiskt så att när man väl plussat brukar det gå bra. Det är oftast de som haft problem som skriver av sig för att få stöd!

Jag tog det i morse och mitt visade 3+ idag kom tröttheten (utan dess like) och jag måste nu äta oftare än normalt.

Jag är säker på att det kommer gå bra för dig! Du får gärna skriva tillbaka och uppdatera när du gjort testet :) 

Härligt! Jag tog också ett imorse som visade 3+ (är på 5+2). Återfick lite symptom igår med trötthet och huvudvärk men idag igen ganska symtomfri. Jaja, bara att acceptera att man inte vet någonting alls om hur det ska gå:)
  • druvan52
    Hellen28 skrev 2016-10-15 13:44:45 följande:

Va skönt! Nä precis! Jag är så gott som symtomfri idag med förutom lite huvudvärk (vilket jag endast fått nu under graviditeten - har Aldrig det annars),ökad törst och sedan det som hänger i varje dag - förbannat ömma bröst.

Ja den här huvudvärken är så konstig tycker jag, min gör inte direkt ont men känns som ett "surr", kan inte beskriva det bättre! Törst känner jag också av! Verkar kunna variera med sympom dag för dag tydligen...
Svar på tråden BF juni 2017 STHLM