BF juni 2017 STHLM
Hoppar också in här (om jag får!) :) Plussade på bim & är i v5 idag :D Helt överlycklig, känns så ofattbart?!!? Hade samtal på mvc igår & fick tid för inskrivning i november. Har BF 15 juni <3
Hoppar också in här (om jag får!) :) Plussade på bim & är i v5 idag :D Helt överlycklig, känns så ofattbart?!!? Hade samtal på mvc igår & fick tid för inskrivning i november. Har BF 15 juni <3
Tack Starletz!
Är i v 5+1 nu! Enda jag känner av är ömma bröst och vääääldigt trött.....
Jättedum fråga kanske men hur ändrar man sin presentation? Tex ålder mm. Hittar verkligen ingenstans, står att jag är 46 år xP
Vad roligt!! Grattis! :)
Är det första barnet? Berätta gärna mer om dig själv, hur gammal är du och var bor du? :)
Åh vad spännande!
Samma ålder här också å bor även jag i Haninge :)
Åh kub är redan inbokat och klart? :) jag ska på UL på onsdag nästa vecka med hänsyn till mitt förra MA. Längtar så!
Ja :)
Aha okej! Ja men precis, så var det sist för mig iallafall när jag fick kallelsen hem så det stämmer nog rätt bra! :)
Tack! Ja jag hoppas allt går bra den här gången, men det känns annorlunda mot sist så jag väljer att tolka det som något positivt till dess att någon annan motbevisar det :)
Grattis till era +++++ CarinElisabeth & Angie87!
Ååh va roligt att nån från Haninge också är med i tråden
När har ni andra fått komma på första besöket till barnmorskan? Jag fick tid 6/12 då jag är i vecka 10+5. Det känns så extremt långt fram. Skulle gärna ha velat göra ett tidigt ultraljud också vilket många vekar få göra. Känner mig väldigt besviken...
Vilken MVC har ni valt?
Hälsosamtal känns trevligt men inte nödvändigt för mig. Då kanske inte v 10+6 är så sent ändå. Det är ju bara en vecka efter dig :) En vecka känns dock som en evighet när man är orolig för hur det lilla pyret mår. Ska överlägga med maken om vi ska göra ett UL privat. Kanske kan vara värt bara för att lugna nerverna lite.
Åh nu känns det så bra!!
Hjärtat slog snabbt och allt såg bra ut, känns sååååå skönt! ????????
Blev dessutom bara flyttad en dag bakåt från det jag tidigare haft, så v. 8 nu och går in i 9 imorgon.
Alltså v.7+6 idag. Det var en sån lättnad när vi fick höra att hon såg att det levde och såg bra ut sen när man själv såg hjärtat, wow!
Åh nu har jag fått kallelsen till mitt kub-test! Blev kallad till 25 november, så bara 2 veckor kvar. Känns så overkligt att vi inom 2 veckor ska få se det lilla pyret igen! :)
Jaa helt galet! Känns verkligen som att det är supersnart! :) kommer vara i v. 13 då (12+1)
De jag känner som har barn har fått med sig bild från kub på SöS så det längtar jag efter!
Åh men vad roligt ändå med inskrivning nu snart för dig! Sen kommer allt gå fort! :)