Inlägg från: Mamma för första gången |Visa alla inlägg
  • Mamma för första gången

BF juni 2017 STHLM

vonkkan skrev 2016-10-18 22:27:57 följande:

Nej vad galet :)

Nja, tar blodprovet till kub vid inskrivningen och antar att ul är veckan efter så slutet på november blir det iaf. Tråkigt med ma, beklagar:/ men skönt att du får göra ul så snart, så du slipper gå och vänta!

Ååh va roligt att nån från Haninge också är med i tråden
    Lilla_pyret skrev 2016-10-19 06:23:30 följande:

Ja :)

Aha okej! Ja men precis, så var det sist för mig iallafall när jag fick kallelsen hem så det stämmer nog rätt bra! :)

Tack! Ja jag hoppas allt går bra den här gången, men det känns annorlunda mot sist så jag väljer att tolka det som något positivt till dess att någon annan motbevisar det :)

Ååh va roligt att nån mer också är från Haninge
    Starletz skrev 2016-10-21 20:01:20 följande:

Vill ni så kan jag starta en dold grupp på Facebook för oss gravida i Sthlm. Ni kan lägga till mig som vän på FB så lägger jag in er i gruppen :) Elin hermansson, stort leende,blond tjej.

Hej Elin,

Hittar inte dig riktigt på FB, finns fler vid namnet Elin Hermansson med stort leende =)
    Lilla_pyret skrev 2016-10-25 10:38:44 följande:
    Antar att du också bor här :) hur långt gången är du och hur gammal är du? :)
    Ja, bor i haninge jag me!
    Jag är i vecka 7, och är 24 år. =)

Halloj!

Jag är också kvar här! Flört
    Är i vecka 16 just nu och mår prima! Förutom att jag undviker vissa proteiner så som ägg och kyckling då jag mår illa av dessa.
    Men för övrigt mår jag bra!
    Bor i Haninge men kommer att flytta till Botkyrka i April =)

Svar på tråden BF juni 2017 STHLM