Inlägg från: Sosozo |Visa alla inlägg
  • Sosozo

BF juni 2017 STHLM

Hej! Jag har fått lite olika bud på besök hos bm, från 4 juli till slutet på juni. Är gärna med här! Och på fb med

• Sosozo
    BaeBinkie skrev 2016-12-26 17:18:51 följande:

Hej Nilla & Poppy,

kul att någon är kvar! Har inte varit så aktiv här på ett tag men känner att det kanske kunde vara kul att ha lite kontakt med andra som har bf ungefär samtidigt. Mitt senaste bud (på kub) är 10 juni, så man får väl se vad de säger på rul. 

Mår faktiskt precis som vanligt nu, känns nästan oförskämt lyxigt. Försöker att njuta av det och inte noja men det är lättare sagt än gjort får man väl säga. Tänker att det kanske vore enklare om det inte var första barnet, så man vet vad som är "normalt" för en själv och inte :)

Var bor ni någonstans? Själv bor jag i söderort. 

ciwny skrev 2016-12-26 23:12:20 följande:

Hej på er!

Jag har kikat in lite här till och från men det har känts lite tidigt att skriva. Nu tänkte jag dock sluta "stalka" och säga hej.

Jag väntar första barnet, bor på Kungsholmen men det blir nog norrort när det är dags.

Jag har inte BF riktigt klart för mig men det lutar nog åt början på juli så jag fuskar mig in här.

Hoppas att ni andra haft en bra jul. Själv så har jag längtat efter ledigheten... ????

Kg bor i Liljeholmen men ska flytta till Skanstull i mars. Julen har varit jättebra! Extremt skönt med ledigt. Fast jag mår fortfarande illa.. hopps det ger sig snart.
Svar på tråden BF juni 2017 STHLM