• Anonym (Madde)

Ovanliga doftfetischer

Tänk på olika lukter och dofter som kan göra er kåta. De kan va hur dumt som helst. Alla behöver inte bli sexuellt attraherade av parfym vin cigarr eller är axe deo eller sommaräng eller svett eller choklad.

Jag ska bekänna mina dofter som jag blir kåt om jag känner doften av och tro mig de är inte några glamourösa dofter.

Jag blir alltid lite sugen när jag känner doft av stall och jordbruk. Inte de att jag springer in och låter en tjur sätta på mig. Utan jag blir nåt och vill ha sex med min kille på platsen och känna doften samtidigt.

Gillar även doft av urin. Men då ska det vara antingen mitt urin eller min pojkväns eller några väninnor eller min pojkväns kompisar som pinkat och glömt spola. Hemma spolat min pojkvän ibland inte alltid direkt bara för att retas så ja ska känna.

Gillar även doft av min pojkväns kuk efter han jobbat en dag och ej är helt nytvättad. Blir åxå kåt på min egen fittdoft ibland .

Tänder åxå på doft av 2 taktsbensin med 2 taktsolja. Och på Rallybilsavgaser.

Då hänvisas jag till förr när jag och en kompis var på motortävlingar och titta på killar som körde.

Doft av nyslaget hö är hett åxå.

Doft av skinnjackor och läderbyxor får mig att pirra åxå.

Dofter som gör mig avtänd är cigarettrök. Svettlukt. Spritlukt.kräftor och surströmming. Gubbparfymer och tantparfymer.

En kille för mig ska lukta axe Afrika under armarna .

En kille ska dofta sportschampo och sportdeo och inget glamouröst och VD aktivt.

Synpunkter. J

• Svar på tråden Ovanliga doftfetischer
  • Anonym (Lolololo)

Wow verkar finnas ett överflöd av lantliga töser som tänder på otvättat kön och piss med tanke på alla trådar som startas på exakt detta tema. Skriver likadant gör de också, alla de här kvinnorna. Ni kanske skulle ta och ses allihopa, kunde ju bli skoj. Finns säkert någon enstaka kille, ja man skulle kunna sträcka sig till att det är en enda specifik kille, som skulle glädjas av den träffen.

• Anonym (Madde)
    Anonym (Lolololo) skrev 2016-10-06 00:28:32 följande:

Wow verkar finnas ett överflöd av lantliga töser som tänder på otvättat kön och piss med tanke på alla trådar som startas på exakt detta tema. Skriver likadant gör de också, alla de här kvinnorna. Ni kanske skulle ta och ses allihopa, kunde ju bli skoj. Finns säkert någon enstaka kille, ja man skulle kunna sträcka sig till att det är en enda specifik kille, som skulle glädjas av den träffen.

Det måste ha blivit glest isåfall med sådana trådar på sista tiden. Jag ha inte sett någon sån här träd ändå läser jag dagligen här. Men det kanske var förr dom gick av stapeln ifall tätare. Jasså du letar efter ett mönster ja det är ju så en duktig utredare ska jobba. Tror du exempelvis precis som jag att han som skriver om en liten kuk är samma person som startar fler trådar. Visst finns det det och det som beklagar sig att de aldrig får ligga. Sen har vi de som klagar på svenska tjejer åxå. Ja mönster finns. Men du nu gör vi som det står i regementet på FL. Vi lägger oss ej i och stör andras trådar utan låter tråden handla om det han startades om.
  • Anonym (Mia)
    Haha ja men vissa dofter är bara sexiga och gör att det pirrar i kroppen. 
    Avgaser tycker jag är en sån doft, både jag och syrran kör cross och älskar hur avgaserna från våra crossar luktar haha. 

Har gasat på varandra ibland 😅
  • Anonym (Mök)

Mökar långa och mjuka 

• Anonym (Kåt man)

Jag tänder på snygga tjejers kroppsdoft: svettiga armhålor, svettiga fötter och strumpor, en inte helt nyduschad fitta som doftar svett och lite urin samt en röv som doftar svett och...ja...röv. Mmmm.

• Postman

Ja vi är alla verkligen olika. Jag reagerar inte på några dofter. Visst det är det trevligt om någon doftar gott men mer är det inte för mig. 

• Polyrytm
    Anonym (Mia) skrev 2023-04-21 15:08:19 följande:
    Haha ja men vissa dofter är bara sexiga och gör att det pirrar i kroppen. 
    Avgaser tycker jag är en sån doft, både jag och syrran kör cross och älskar hur avgaserna från våra crossar luktar haha. 

Har gasat på varandra ibland 😅
    Kör också, fast enduro och håller med om doften.

Tjejer som kör cross är också hett.....😍
  • Anonym (Mia)
    Polyrytm skrev 2023-05-08 13:20:26 följande:
    Kör också, fast enduro och håller med om doften.

Tjejer som kör cross är också hett.....😍
    Haha nice. 
    Har du gasar på nån? 😂
  • Anonym (Mia)
    Anonym (T) skrev 2023-05-12 09:51:05 följande:
    Jaså e de så de heter för oss som kör :)
    Hur menar du? :)
Svar på tråden Ovanliga doftfetischer