• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Anonym (Lkj)
    FrökenE1985 skrev 2016-11-23 16:37:18 följande:

Härligt! Vänner är bra på det viset när det funkar så åt båda håll.

Hur går allt för dig?
  • Lady K

Bim-1 idag. Lite ömma bröst och trött, men annars har jag inte känt nåt särskilt...fick iofs en pytteblödning för en vecka sedan som varade i 3 dar. Hoppas på nidblödning kanske? Är jättenyfiken och har test liggande som väntar men vill inte riskera att testa för tidigt och bli besviken. På fredag får det bli test om inte mensen dyker upp!

• metaphor
    Hej alla godingar...

Har sen ÄL haft mycket mer flytningar än vanligt. till och med mensen var som en blodblandad flytning.... Vit flytning idag igen... brukar ALDRIG ha mycket flytningar ... Kissat TRE jäkla gånger inatt, drömmer att jag är gravid och sover apkasst... Tuttarna fortsätter växa och bli mer och mer ömma. fick hålla i dem under sexet igår för annars trodde ja dem skulle gå sönder... dessutom svettas jag så jag luktar svett, så jäkla vidrigt... :((((

hade BIM 16/11, "mensen" kom 18/11, varade i typ 2,5 dag med blodblandad flytning. behövde inte ens ha nåt skydd i trosorna på natten, vilket jag alltid ha behövt... Test neg 16/11 och tog test i förrgår på em-urin vilket också var negativt...

Mår illa och har molvärk i tjejmagen som blir mycket värre efter jag gjort nåt... 
    känner mig gravid, förstår inte symptomen annars. 

bah, jag hatar denna hopplöshet. :(
  • FrökenE1985
    Anonym (Lkj) skrev 2016-11-23 17:32:38 följande:

Hur går allt för dig?

Verkar som att jag har äl redan idag igen. Cd7 liksom. Hör väl hemma i decembertråden nu egentligen. Men håller ett öga här för att se hur det går/gått för alla.
  • Emlin

Så föll jag såklart i "testaförtidigtfällan" och det va såklart negativt så jag passar på å tar ett glas vin och väntar på bättre tider!

• Madelonen1

Testade positivt, svagt men helt klart synligt, på bim+3 i söndags. Samtidigt som jag gjorde testet började jag blöda, inte som normal mens utan typ brunt. Sen dess har det hållt i sig med att vara brunt. I vanliga fall blöder jag 3 dagar, nu är jag inne på 4e dagen med brunt och det verkar fortfarande inte ge med sig. Kan jag tolka det som ett tidigt missfall eller vad tror ni?

• Malin Cc

bim - 3 och testade idag på em. La upp bild i annan tråd men tyckte inte att de syntes på bilden alls. Tog en nytt kort nu (dock inte inom tiden). Strecket syns ändå rätt tydligt i verkligheten, dock inte så pass att man är säker på att det inte är ett spökstreck..

• Madelonen1

Tog nyss ett test efter att ha hållt mig i en timme bara, fick detta resultatet... det är faktiskt starkare än i söndags, även om det fortfarande är svagt. Borde inte hcg sjunka om det är ett pågående missfall?

• zion

Bim -2 super duper negativt på gravtest imorse så just nu känns det riktigt kört även om det är tidigt än. Och alla grav symtom har försvunnit och mens humöret har kommit istället

• zion
    Emmeliina skrev 2016-11-23 16:52:03 följande:

Någon av er som tar vitaminer eller nåt annat för att försöka maximera era chanser?

Började själv med vitamin kvinna och rosenrot för en vecka sen. Fick tips från en kompis om efamol också. Nån av er som provat?

Äter nån multivitamin tablett minns inte om det va mittval eller ett annat märke?

Men på vilket sett hjälper rosenrot? Kan man äta det hela cyklen?
Svar på tråden BIM november 2016