FÅblom skrev 2016-10-26 18:12:10 följande:
Oh vad roligt grattis! Hur långt är du gången nu?
Absolut ska hålla dig uppdaterad, men sambon börjar uppleva de jobbigt nu o igår kunde han inte komma. Men vi hade sex i måndags när jag tog sprutan o i söndags o försöker idag igen så hoppas de kommer igång.. men osäker på sprutan o när ägglossningen kommer efter den... men ska tillbaka till gyn på tisdag o se så ägget släppt, men då är de väl förtidigt o se om de tagit ?
Vet inte då jag tror pergon gjorde min cykel längre plus att äggblåsan var mindre än vad den borde vara på cd11. Vi förberedde ju inför ivf då och bokade in gör prover av både mig och sambon då vi kunde gå vidare.
Spännande, håller tummarna för att ägget släppt. Det är nog för tidigt att se, jag ska kolla på fredag och se så att det ser ok ut och om det går att datera vilken vecka jag är i. Symptommässigt känns det som v5+ men tror jsg är i v4+
Förstår vad du menar min gyn sa att vi skulle börja sexa efter cd10 varannan dag och fortsätta till mens eller icke mens och typ varje dag kring äl. Var väldigt jobbigt så jag förstår att det lätt kan tära i en relation.