BF april-juni 2017 värmland
Är 25 sambon 24.
Vårt första barn.
Plussade idag, beräknas 24 juni enligt naturalla cykles som går efter ägglossningen. Chockad men glad :)
Är 25 sambon 24.
Vårt första barn.
Plussade idag, beräknas 24 juni enligt naturalla cykles som går efter ägglossningen. Chockad men glad :)
Jag hade en liten blödning i söndags. Blodblandad flytning liksom, kan ha varit en nidblödning? Annars så känner jag av "mensvärk" och har gjort sen i söndags. Starkare än när jag brukar ha mens till och med. Kommer och går lite. Också väldigt trött.
Nu har jag ringt bm och fått en tid om en månad ungefär. Hoppas tiden går fort ;) vill bara komma till v12 så man kan slappna av :p
Håller helt med.
Från det att jag upptäckte graviditeten för ca 8 dagar sedan så hade jag hamnat i vecka 7.. helt plöstligt så går det så himla långsamt!!
Tog detta nu mitt på dagen och nu börjar det gå in att jag faktiskt är gravid:) dock förvånad över att jag fick gravid 2-3?
Är ju bara i v3+5 bim-2.
Kul iaf :)

Cb är ju gravid utifrån ägglossning och sen ska man lägga på ca 2 veckor för mens så då kanske det stämmer bra? :)
Jag testade med stickor först och tog ett cb någon vecka senare eftersom det inte sjönk in för mig heller.
Gud va kul iallafall.
Ett helt nytt kapitel som börjar!
När och var gör man kub? :)
Jag bor också i Karlstad men jobbar i Kristinehamn
Någon som gjort vaginalt ultraljud och vet vart man hör av sig om man vill göra det?
Jag gjorde vul idag då jag började blöda igår i kombo med molvärk :(
Du ringer gynmottagningen på centralsjukhuset för karlstad..
www.1177.se/Hitta-vard/Varmland/Kontakt/Gynekologisk-mottagning-CSK-Karlstad/
Eller kga
www.regionorebrolan.se/templates/institution.aspx&epslanguage=sv
Va beredd på å ringa när telefontiden börjar!
Hur går det för alla?
Själv har jag rul på tisdag. Kub gick jättebra :) håller tummarna att det ser bra ut nu med.