Bf november 2016
Nästan, bf 31 okt, så kan lika gärna bli november. Kanske till och mer sannolikt eftersom det är första barnet. Längtar :)
Nästan, bf 31 okt, så kan lika gärna bli november. Kanske till och mer sannolikt eftersom det är första barnet. Längtar :)
Jag känner nog inget (mer än att det trycker på lite neråt nu när jag blivit större och bäbisen ligger fixerad). Tror fortfarande jag inte känt av en endaste sammandragning under hela graviditeten. Fattar inte riktigt hur de ska kännas, tycker min mage är rätt hårt hela tiden.
Det är så svårt att veta hur saker ska kännas när det är första gången. Det tog jätte lång tid innan jag förstod när jag hade sammandragningar, trodde det var bebisen som rörde sig konstigt.. Men min mage blir riktigt hård. Dock känns det knappt utöver att den är hård. Många pratar ju om att bebisen ska sjunka å man ska få enklare att andas men tycker aldrig jag haft svårt att andas. Hah så vet inte om jag kommer märka när den sjunker..
Åhh så kan det ju va:)! Tack, heh har jag inte ens tänkt på. Han har ju varit fixerad sen v 31 så det låter ju som om det skulle kunna va så. Bm sa sist att han fortfarande kan sjunka lite till. Men kan ju absolut stämma. 1 november :)! Så bara en dag efter sig! Nu är det läskigt nära. Aldrig längtat så här mycket efter något!
Bor i Malmö :)
Jaa känns så obegripligt att dem snart är här! Jaa vi får se när dem bestämmer sig för titta ut heh. Vem vet vi kanske ses på förlossningen :)
Hur mår alla? Här är det nere på ensiffrigt nu, 9 dagar kvar. Men känner typ inget så misstänker att det blir mer än så, möjligtvis lite mensvärk till och från.
Nån annan som får ont/blir öm typ under typ övre revbenen när ni ligger ner länge?
Mått jättedåligt hela tiden. Mycket sd, extremt ont under revbenen och över mellangärdet. Ömma, svullna fötter, ingen ork. Kan gå oerhört korta sträckor. 4 veckor kvar. Blir igångsatt annars.
Hej allihop !
Längesen jag var här !
När jag var på TUL vecka 32 så låg bebisen på -10%. Inget märkvärdigt så...
Men nu en månad (snart) senare har jag inte gått upp i vikt sedan det besöket !
Jag tycker magen är liten
Borde jag be om nytt UL för att kolla ?
Hej på er. Hade bf idag men vår son valde att titta ut i torsdags :) nu myser vi hemma och ammar massor. både mysigt och jobbigt. Han är en rätt stor pojke, 53 cm och 3734 g vid födseln så mitt lilla sf-mått var ingen indikator på hur stor han var.
Lycka till allihopa, ser fram emot att läsa här hur det går för er :)