Han vill inte ligga
Trodde det var tvärtom att tjejer oftare inte ville en killar, men där fick jag. Min man vill inte ligga. Det känns som om känslorna blir mindre och mindre ju mera han inte är intresserad av sex. Vi träffades för 20 år sen (ganska unga)och som för dom flesta nyförälskade är sexet på topp hela tiden, kanske flera gånger om dagen. Min man har alltid tyckt om sex och velat haft det. Mellan -05--13 fick vi några barn och sexlusten av tog för min del då det inte fanns tid eller ork. Jo vi hade sex men det blev inte många gånger per år. Men i somras hände det som hände för 18 år sen. Vi båda hittade tillbaks till sex delen som vi hade som nykära. Så sommaren var helt underbar, kände mig som 20 år igen, sex nästan varje dag. Men sen tog min mans semester slut och tydligen tog hans behov av sex också slut. Han vill aldrig längre, han säjer att han är trött, har ont eller nått annat. Själv känner jag mig helt tom, vad är det för fel på mig nu? gammal, ful, tjock? Varför vill han inte ta på mig mera. Jag tycker att det här är jätte jobbigt att varje kväll bli nervös över ifall han vill ha sex eller inte. Känner mig såååå oattraktiv och känner mig som en stor idiot varje dag. Jag blir ledsen å gråter och undrar varje dag VARFÖR! Jag har pratar med honom om det men får bara till svars att han inte vet varför...han är trött osv. Själv vill jag inte ha ett förhållande utan sex. Det liksom tillhör ett lyckligt underbart förhållande. Tänker inte förnedra mig genom att tigga och be om nått som borde vara naturligt. Tänkt vad många jag säjer nej till för att jag inte vill vara otrogen och kommer inte att vara det heller.....det suger.