Inlägg från: villblifler88 |Visa alla inlägg
  • villblifler88

Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera

Hänger på här!

Avslutade i fredags en 10- dagars kur provera. Ingen mens i sikte! Men molvärk .....

• villblifler88

Känner mig gravid men i så fall måste befruktning skett 3 okt och den dagen va jag hos Gyn och gjorde vul. Borde hon inte sett ägget som släppt då?

• villblifler88
    Sofiatn skrev 2016-10-17 20:47:01 följande:

Jaså? Båda skönt och lite trist förstås. Men nu kör vi på med letrozol och skaffar fram fina ägg ;) men på vilken dag ska du börja? Jag skulle ta på dag 3!

Jag ska ta på mensdag 5. Konstigt att alla verkar få olika!
  • villblifler88

Å så less att ägglossningtest visar negativt. Har ätit letrozole och ska på vul på måndag. Men hade vekat se lite tecken på ägglossningtest med ju ? Men det är bara att vänta in måndag och se vad hon säger

• villblifler88

[quote=77092080][quote-nick]Orkide skrev 2016-10-29 20:48:26 följande:[/quote-nick]Vilken dag är du på? Mina test visar alltid nej tills typ en dag innan

Beräknad äl imorgon

• villblifler88

Så besviken efter vul idag. Ingen ägglossning i sikte. Fastän jag har börjat få lite utslag på äl stickorna. Händer inget ska jag köra dubbel dos nästa månad.

• villblifler88
    Orkide skrev 2016-10-31 16:29:48 följande:

Blä vad trist. Ingen stor blåsa alls?

Nej alla blåsor låg på 10 mm. Men en sak jag tänkte på var att innan började jag med letrozole på mendags 5. Denna gången tror jag hon sa att dubbelmoral på mendags 3. Måste ringaa och dubbelkolla.
  • villblifler88
    Orkide skrev 2016-11-02 06:48:09 följande:

Hur går det med testerna? Blåsorna växer ju 2 mm per dag o hinner de bli 18 så finns ju chansen för att du ska bli gravid

Ingen positiv äl test. Hon sa att jag bara ska testa 3 dagar efter vul. Men ska köpa mer test så jag kan testa mer nästa månad. Högg till så i äggstockarna igår så trodde nåt var på g men icke. Men jag är positiv ändå. Känns skönt att ha fått hjälp och övervakning
  • villblifler88

13 mm blåsa idag på VUL. Ska börja testa på onsdag! (Började igår ändå) Men ska försöka inte stirra mig blind på ÄL teater utan sexa på varje dag i någon vecka nu ????

• villblifler88

Kan man be om att få göra test för att se om man haft

ÄL? På VUL hade jag 13 mm ägg och tjock slemhinna men sen har jag testat varje dag utan att fått positivt?

• villblifler88

Inget napp denna månaden heller. Men fick mens naturligt idag. Behövde inte provera. Betyder det i alla fall att jag haft ägglossning?

Men nu ska jag börja med andra dosen dubbel letrozol nästa vecka. Blev fundersam, första gången sa läkaren starta med letrozol mensdag 5, andra gången sa hon dag 3 och då ifrågasatte jag det. Då sa hon letrozole alltid dag 3, pegotime alltid dag 5. Men läste receptet och hon har skrivit dag 5. Funkar i alla fall bättre med dag 3 på mig så jag fortsätter på det!

Svar på tråden Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera