Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Hoppar in här också. Ätit Letrozol dag 3-7 och ska in på vul på måndag och se om någon äggblåsa vuxit till sig:)
Hoppar in här också. Ätit Letrozol dag 3-7 och ska in på vul på måndag och se om någon äggblåsa vuxit till sig:)
Spännande!! Jag plussade alldeles nyss på min allra första kur letrozole! Helt magiskt!!
Jag tog ovitrelle i måndags så nu går jag i väntans tider, tänkte testa 14 dagar efter sprutan...
Jag testade nu 9 dagar efter sprutan för att se om den gått ut kroppen, testet var negativt.
Men kan det bli ett plus ändå om några dagar? Eller är det kört nu? :(
Hej igen!
Jag har en fråga angående ovitrelle. När räknar ni som har tagit den att ni har BIM? 14 dagar efter att ni tagit sprutan? Eller 14 dagar efter att ägget lossat? Det tar ju ungefär 36 timmar efter att man tagit sprutan...
Vad tror ni om detta? 16 dagar efter ovitrelle. spökstreck?
Idag kom den dumma mensen....18 dagar efter ovitrelle. Bara att ta nya tag med Letrozol igen.
Måste fråga er kloka om råd...
Har bytt klinik då den ena lägger ner nu till årskiftet. Jag är på dag 4 i cykeln och har ätit 2 tabletter Letrozol. Den nya kliniken hade inga tider för ultraljud nu innan jul och sa då därför att jag ska avbryta denna omgång med Letrozol.
Funderar på att inte gör det utan fortsätta då...hur hade ni gjort?
Jag hade fortsatt ändå. Jag har nu gjort två omgångar utan lov. Första gången var min gynläkare ledig andra gången kunde jag inte gå pga personalbrist
Hade fortsatt :) fick inget vul förra omgången och kommer inte få nästa omgång heller.