Inlägg från: Ariellan |Visa alla inlägg
  • Ariellan

Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera

Hoppar in här också. Ätit Letrozol dag 3-7 och ska in på vul på måndag och se om någon äggblåsa vuxit till sig:)

• Ariellan
    Sofiatn skrev 2016-11-21 07:37:18 följande:

Spännande!! Jag plussade alldeles nyss på min allra första kur letrozole! Helt magiskt!!

Gud vad roligt! Stort grattis!

Jag var inne på vul idag hade en blåsa på 14 mm och en på 20 mm så jag har nu tagit Ovitrelle :)
  • Ariellan

Jag tog ovitrelle i måndags så nu går jag i väntans tider, tänkte testa 14 dagar efter sprutan...

• Ariellan

Jag testade nu 9 dagar efter sprutan för att se om den gått ut kroppen, testet var negativt.

Men kan det bli ett plus ändå om några dagar? Eller är det kört nu? :(

• Ariellan

Hej igen!

Jag har en fråga angående ovitrelle. När räknar ni som har tagit den att ni har BIM? 14 dagar efter att ni tagit sprutan? Eller 14 dagar efter att ägget lossat? Det tar ju ungefär 36 timmar efter att man tagit sprutan...

• Ariellan

Vad tror ni om detta? 16 dagar efter ovitrelle. spökstreck?

• Ariellan

Idag kom den dumma mensen....18 dagar efter ovitrelle. Bara att ta nya tag med Letrozol igen.

• Ariellan

Måste fråga er kloka om råd...

Har bytt klinik då den ena lägger ner nu till årskiftet. Jag är på dag 4 i cykeln och har ätit 2 tabletter Letrozol. Den nya kliniken hade inga tider för ultraljud nu innan jul och sa då därför att jag ska avbryta denna omgång med Letrozol.

Funderar på att inte gör det utan fortsätta då...hur hade ni gjort?

• Ariellan
    Orkide skrev 2016-12-12 17:11:22 följande:

Jag hade fortsatt ändå. Jag har nu gjort två omgångar utan lov. Första gången var min gynläkare ledig andra gången kunde jag inte gå pga personalbrist

Skönt att man inte ensam! Ja, jag tänker också fortsätta. Man känner sig lite halvdum men det struntar jag i....
  • Ariellan
    zion skrev 2016-12-12 18:24:44 följande:

Hade fortsatt :) fick inget vul förra omgången och kommer inte få nästa omgång heller.

Ja jag kör på det jag med :) skönt att läsa att flera verkar göra så!
Svar på tråden Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera