Nykär15 skrev 2017-02-21 09:06:40 följande:
Jobbigt när resor stör ÄL. Vi har sagt att en natt borta är ok, men inte mer runt ÄL-tider. Sist fick han faktiskt följa med på min resa med jobbet och snällt inställa sig på hotellet mellan mina jobbpass...hahaha dock blev det inget ändå, men hade inte velat missa chansen när man gör jobbet med stimulering.
Men är det bara en natt så har vi sex innan man åker och sen direkt när man kommer hem igen dagen efter, på så vis missar man ju inte chansen.
Jag har massa molvärk idag, men ska ta min Ovitrelle i morgon...så på torsdag/senast fredag bör ägget trilla ner. Och då finns det massor med simmare som väntar, så bara hoppas att denna gången är vår tur....börjar tro att jag aldrig nånsin mer kommer se två streck på stickan.
Jo så klart kan man maximera chanserna så gott det går. Vi hade sex igår kväll - och det känns knappast meningsfullt att ha det nu på morgonen igen.. så då hade det blivit de maximalt fertila 48h som vi missat.. Men så blir det ju ibland - det kommer fler chanser. Man vet ju ändå inte om det blir något ju, så vill inte styra om hela livet efter detta..
Tycker dock att det är så svårt att tajma - Dr tyckte ju varannan dag, men det känns ju glest när man verkligen har lust att ligga hela tiden hehe... Har märkt att jag nästan skulle kunna skippa LH testerna och bara gå på hur sugen jag är :)