Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Hur har det gått för alla?:D
Hur har det gått för alla?:D
Jag har precis haft äl. Så lååbg väntab kvar.
Själv då?
Skönt att ovitrelle försvann så fort. Hur länge den håller i sig är nog väldigt olika Jag har bim 19/11. Följs gärna åt. Hur länge har ni försökt? Vi har försökt i över 2,5 år med syskon.
Vad visade utredningen? Den utrednibgen jag gjorde visade att jag ev har endometrios vilket gör det svårt.
Jag är 31 år
Det är verkligen hemskt orättvist det här. Att det tar flera år för några av oss och för andra går det på första försöket.
Vi har två barn som vi fick med hjälp av pergotime. Men nu finns inte det längre så vi hoppas på letrozol. Men eftersom vi har barn så får vi ingen annan hjälp. Å det är ju rätt. De par som inte har barn ska ju självfallet få den hjälp de behöver främst
Det är en bra fråga. Tyvärr så många gånger har vi inte lust/tid eller energi men eftersom vi vet att vi har så pass svårt att bli gravida så vågar vi inte hoppa över en månad och då blir det en ?snabbis?. Andra gånger försöker tvinga till ett bra förspel å då brukar man bli upphetsad på riktigt till slut. Å andra gånger funkar allt jättebra. Ni har ju också många försök, hur gör ni?
Ja men tyvärr är det nog vanligt. Svårt att se det roliga i det hela när allt man vill är att bli gravid.