• Angen

Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera

Åh jag och min man har försökt få syskon till vår 7.5 åriga son i lite över ett år nu.

Åt första kuren med letrozol mensen sist. Så får se om den kommer runt den 17e/18e.

Har regelbunden mens men får hormonella cystor på äggstocken. Har bara en äggstock kvar och iochmed de får den jobba lite extra mycket.

Men har man försökt över ett år så känns allt hopplöst.

• Angen
    KCEG skrev 2018-01-02 06:13:23 följande:

Hej tjejer!

Än så länge så verkar jag vara gravid, jag har testat positivt. På två test, ett igår 1/1 och ett idag 2/1 .

Jag har så svårt och fatta det, kan det verkligen vara sant?! Andra kuren med letrozol, och ovitrelle. 

Efter ett MA och ett missfall och 15 månaders försök sedan vårt MA kom plusset... PÅ riktigt.. det trodde jag aldrig!

Hur går det för er?

Hur länge efter otrivelle sprutan plussade du? Tog min den 21/12 och går och är osäker på mina test då jag inte vågar hoppas efter 2 års försök att få ett syskon utan resultat...
  • Angen

Har ni fått förslaget att spola äggledarna?

Ni som försökt länge tänkte jag utan att dom kan säga varför ni inte blir gravida? Vi har försökt i över 2 år nu.. spolade i nov. Så får se om de tar sig inom 3-4 mån... annars blir de IVF.

• Angen
    Orkide skrev 2018-01-09 21:20:37 följande:

Alltså jag är i chock. I torsdags så hade jag rosa flytningar pch har hundra på att nu kommer mensen. Idag tänkte jag att jag tar ett test för skojs skul de går ut snart.

Har gråtit å gråtit men av oroa för att något ska gå fel. Ska det bli vår tur efter nästan tre år..

Grattis:)
Svar på tråden Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera