Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Hej tjejer! Är de okej att jag hoppar in här. Jag är på dag 3 med letrozole de så nytt för mig och tar gärma emot tips
Hej tjejer! Är de okej att jag hoppar in här. Jag är på dag 3 med letrozole de så nytt för mig och tar gärma emot tips
Välkommen hit, hit är alla välkomna. Vad för sorts tips vill du ha
Finns väl inga direkta tips egentligen. Alla reagerar och svarar olika på letrozole samt anledningen till behandling kan variera.
Som du redan fått så är det svårt att veta hur just du reagerar men för min del så får jag ganska ont i magen vid ägglosning. O veckan innan mens får jag lite ömma bröst samt difus känsla i magen.
Är det första kuren du tar nu?
Spännande
Förutom letrozol tar jag ?mitt val kvinna? för folsyrans skull. Annars ingenting just nu. Du då?
Alltså jag är i chock. I torsdags så hade jag rosa flytningar pch har hundra på att nu kommer mensen. Idag tänkte jag att jag tar ett test för skojs skul de går ut snart.
Har gråtit å gråtit men av oroa för att något ska gå fel. Ska det bli vår tur efter nästan tre år..
Alltså jag är i chock. I torsdags så hade jag rosa flytningar pch har hundra på att nu kommer mensen. Idag tänkte jag att jag tar ett test för skojs skul de går ut snart.
Har gråtit å gråtit men av oroa för att något ska gå fel. Ska det bli vår tur efter nästan tre år..
Vi har haft sex några dagar på rad när vi kunnat avläsa stegring på tester. Varje månad i nästan tre är har vi gjort samma. Den här gången kom min äl några dagar tidigare så jag var helt hundra på att det inte skulle gå bra. Är dock väldigt rädd för missfall.
Hej tjejer! Fick positiv ägglosningtest idag hur pålilig är den om man tar letrozol och hur många dagar fram ska man sexa på?
Hur många dagar sedan tog du sista tabletten? För min uppfattning är att man kan få positiva test medans och ett par dagar efter man tagit tabletterna. Min erfarenhet är att ägglossningstestet brukar bli positivt ca 1 v efter sista tab.
Hej hoppar in o säger klart att du ska ha sex när äl tester visar positivt. Jag tog ca 9 letrozol doser och har aldrig fått missvisande. Den här omgången fick jag starkt utslag på dag 11 och 12 istället för mina vanliga dagar 14 och 15. Så kör på
För mig har inte ägglossningstesten visat annorlunda efter jag ätit hormoner.
Då är det bara att ha så mkt sex ni bara kan nu! Lycka till!! :)
Hej tjejer! Är det vanligt och ha mensvärk 2 dagar efter ägglosning när man går på letrozol?
Ja det kan vara ägglossnings smärtor
Ja det kan vara ägglossnings smärtor
Jag har ont från ägglossning fram till mens och fick ännu jobbigare smärtor av letrozole :/ Har förvisso pco.