Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Jag var på spolning igår o det gick bra. Jag får fortsätta med letrozol nu dubbeldos.
Jag var på spolning igår o det gick bra. Jag får fortsätta med letrozol nu dubbeldos.
Hur går det för alla? Några framsteg?
Har de senaste två mån inte fått äl på enkeldos Letrozol. Funkade kanon de första tre mån. Har gått upp 2-3 kg, kanske beror på de :/ Äter nu dubbel dos, sista dagen imorron. Vul den 15/5. Ska prova med heminsemination eftersom det låser sig för mannen vid pos äl test. När jag ringde och berätta det för sköterskan så sa hon att vi blir uppsatta i IVF kön på engång, såhär ska ni inte behöva ha det. Det måste ju tära något oerhört på er, sa hon. Så det var skönt att hon känner med oss och verkligen förstår att vi behöver all hjälp vi kan få. Så nu försöker jag minska några kg så vi inte blir nekad IVF i höst. Ligger bara några kg under BMI gränsen :/ Lägger inte nån större tro till inseminationen utan siktar in mig på IVF.
Hur går det här inne. Jag har inte orkat vara i gravidforum. Har känns så tufft. Ett tag kändes det ok men nu är det jobbigt igen. Försökt i 2,5 år nu :-/
Vad skönt att ni ska få påbörja IVF. Hoppas verkligen att det går vägen för er !! Ska hålla alla mina tummar!
Hur mår ni nu? Jag har äl här i dagarna. Börjar fundera på ivf men sambon kanske inte med på noterna eftersom vi har två barn.. men jag känner verkligen att jag behöver ett barn till