• Orkide

Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera

orzia1 skrev 2017-10-08 08:54:11 följande:

Bim på tisdag el tors nästa v om ja ska gå ef mitt positiva ägglossningstest.

Igår tog jag lite test. Och fick plus. O även på det digitala som aldrig har hänt de senaste gångerna när det slutat med mf.

Men grattis!!! Hoppas verkligen att pyret stannar ! Det verkar ju lovande om det digitala visar att du är gravid!!
  • Orkide
    hanna8911 skrev 2017-10-08 20:37:36 följande:
    Ja det hoppas vi på!! Inga barn sedan innan någon av oss så detta blir första!
    Då håller jag tummarna extra mycket för er!!! När ni väl har ert plus på stickan kommer allt det här försvinna!!
  • Orkide

Jag är så sjukt trött på alla som säger ?slappna av då händer? när jag försöker prata om att jag är ledsen!!!!!

• Orkide
    hanna8911 skrev 2017-10-17 13:24:28 följande:

Förstår dig helt!! Men vi som är inne i denna cirkus vet att det spelar igen roll! Tillåt dig själv att vara ledsen och gråt när du behöver gråta! Jag upplever själv att jag mår mycket bättre efter jag gråtit, som att det sorgliga i det hela lättar lite!

Jag brukar försöka gråta ibland för att ?tömma? mig. Varför kan folk inte bara lyssna nr jag vill prata om vårt problem istllet för att trycka till med ett ?ta det lugnt sä händer det? -citat. Lyssna på mig istället. Tur det finns forum där man kan mötas och hjälpa varandra.
  • Orkide
    hanna8911 skrev 2017-10-08 20:37:36 följande:

Ja det hoppas vi på!! Inga barn sedan innan någon av oss så detta blir första!

Hur har det gått med ruvandet??
  • Orkide
    hanna8911 skrev 2017-10-17 21:55:12 följande:

Håller med dig helt! Processen är jobbig i sig och att då folk ska komma och tryck ner en mer är ännu värre! Ruvandet går okej men har en dålig magkänsla?Känner inget och därför tänker jag att det är kört även om jag vet att det fortfarande är supertidigt! Är på rd5 bara men man försöker väl skydda sig själv lite!

När har du testdag? Håller alla tummar jag har !!
  • Orkide
    hanna8911 skrev 2017-10-17 22:04:47 följande:

Det är första! Har aldrig lyckats bli gravid innan utan nu sätter vi vårt hopp till detta! Hur var det för dig?

När ska du testa dig? Och se om ni blivit gravida?

Jag har två barn genom pergotime (som intelängre finns). Med första barnet försökte vi i flera år, andra barnet 2 år och nu 2,5 år mennu finns ju ibte pergotime så vi får se hur det går.
  • Orkide
    hanna8911 skrev 2017-10-18 06:22:55 följande:

Den 1/11! Men magkänslan säger att det inte är något men vi får se! Vad härligt att det funkat med Pergo innan! Kör ni letrozole nu då?

Då har du lite väntan kvar innan testning. Hoppas att du har fel och att du får ett bra besked.

Jag har provat letrozol typ 10 omgångar å inget redultat hittils men jag får fortsätta med letrozol enligt läkarna
  • Orkide
    Anonym Ellliiin skrev 2017-11-07 02:41:14 följande:

Hur har det gått för alla?:D

Jag har precis haft äl. Så lååbg väntab kvar.

Själv då?
Svar på tråden Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera