Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Jag har ju redan ångest/orossyndrom sen innan så den kombon med letrozol va ingen höjdare, trots så få dagar.. Fick knappt livet att fungera lixom :/
Jag har ju redan ångest/orossyndrom sen innan så den kombon med letrozol va ingen höjdare, trots så få dagar.. Fick knappt livet att fungera lixom :/
Har pcos sen 12 år tillbaka.. så de visste jag ju redan.. trodde bara inte de skulle blir Så svårt då jag har regelbunden mens osv..
Någon annan som tagit Letrozol trots att blodprov visat att ni har lågt Östradiolvärde sedan tidigare? Jag har haft 70 pmol/L på cykeldag 6 och 100 pmol/L veckan innan ÄL. Undrar om Letrozol kan fungera ändå. Ska börja med det nästa månad nämligen.
Idag tar jag min sista letrozol tablett, första kuren. Jag undrar, när kommer ägglossning? Är det samma tid som min ev ägglossning (är osäker om jag har ägglossning) eller skapar letrozol en ägglossning? Som kan komma en annan tid?
Happ. Idag kom min mens försök 33 nu då.
Oj 33 försök? :( får ni inte gå vidare med ivf?
Ursäkta som frågar men hur gör ni för att hålla gnistan uppe sexuellt efter 33 försök..?? är själv på ca 30 också och tycker de är SÅ jobbigt......
Ja de med förspel kanske vore nåt att tänka på! Vi har kommit till den punkten att vi bara gör de.. får de överstökat ungefär.. fruktansvärt tråkigt egentligen men de är så de blivit för de är ju som du säger inte värt att missa en månad..
Dag 12 idag och nu börjar sexveckan
Hej! är det okej om jag är med i denna tråd?
svårt att hitta passande forum när man går igenom denna resan!
Jag och min sambo har försökt sedan juni -16
Har haft en ruskig tur med våran utredning som bara har tagit oss ca 1 månad. efter spolning och ultraljud ×3 så kom dom fram till att jag har krångel med ägglossningen som inte sker varje månad och eventuellt endometrios, + en ofarlig cysta. sambons spermier är bra så nu ska jag börja med letrozol på dag tre när mensen startar.
Om detta inte funkar för oss med 3 kurer som ökas så blir vi skickade till ivf.
Hur har ni upplevt era kurer? så som biverkningar, humör m.m ?
Tack på förhand :)