Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Här är jag ju idag på dag 33, hade älvärk dag 15 men allt är negativt här. Blir så förbannad och fattar ingenting... Bara att vänta och se..
Här är jag ju idag på dag 33, hade älvärk dag 15 men allt är negativt här. Blir så förbannad och fattar ingenting... Bara att vänta och se..
Mensen kom idag... Så 34 dagen blir dag 1.. Så min cykel på 33 och så hade jag som sagt vad äl dag 15/16 så ja...
Jag kör från dag 3 - 7.
Är dag cd 13 idag och väntar på äl!
Vad hände egentligen...? Igår efter att jag hade skrivit började jag få superont... Och hade det ändra fram till kvällen. Förmodligen ägglossning redan nu på dag 13. Blir tidigare och tidigare för varje cykel med Leteozolet för mig.
Gyn som jag var hos i måndags sa att v skulle ej köra i måndags utan att ha sex tisdag och torsdag, vi hade sex igår, men jag tror det är kört denna omgången. Är ju inte lönt att vi har sex igen, men än om vi skulle vara sugna. FAN OCKSÅ!
Det är enligt min gyn en bra koncentration på spermierna så därför kör vi på varannan dag. Fast vi har ju inte testat hans spermier ännu, men tar det sig inte denna gången (vilket jag ej tror det gör då vi nog missade precis) så ska det ju skickas remiss för att kolla sperma.
Har de kollat din mans spermier?
Nej så var det med, min exmake testades det på medan man utredde mig varför jag inte hade äl.
Men min nya sambo är det jag som fått tjata till mig nu att jag vill att man ska testa . Så nu blir det ju en månads uppehåll över nästa månad och då ska han skicka remiss så får vi se..
Jag åt blodförtunnande de 2 sista graviditeterna för jag hade massa blodproppar när jag väntade första barnet.
Var i dag på vul på sophiahemmet, tydligen var det 3 ägg som mognat så de ville inte ge mig nån äl spruta eller göra en insemination.Nu vet jag inte om vi skall våga försöka själva hemma ändå. Chansen / risken att 3 ägg skulle släppa spontant samt att 3 ägg skulle befruktas samt att 3 ägg slutligen skulle fästa känns ju helt orimlig. Tanken på tvillingar är ok. Känns ju urdumt att ha ätit hormoner och sedan bara strunta i det och få vänta ända till februari till nästa försök.
Någon som varit i liknande situation ?
Hej igen, jag fick min mens i torsdags, och är idag på cd 3. Brukar ni ta letrozol dag 3-7 eller 5-9? Jag ska enligt barnmorskan ta dem dag 5-9, och ett vul på cd 14 :). Är det inte lite sent med vul på cd 14?
Hej igen!
Jag har en fråga angående ovitrelle. När räknar ni som har tagit den att ni har BIM? 14 dagar efter att ni tagit sprutan? Eller 14 dagar efter att ägget lossat? Det tar ju ungefär 36 timmar efter att man tagit sprutan...