-
Ja jag är likadan! Har gått åt massvis med tester. Bim borde vara imorgon, eller möjligtvis fredag.orzia1 skrev 2016-11-30 08:07:07 följande:Jag är ju en sån som testar typ en miljon ggr... Så kört är det ju inte förrän du fått mens. Hoppas du får ett plus. När är bim?
-
Hej igen, jag fick min mens i torsdags, och är idag på cd 3. Brukar ni ta letrozol dag 3-7 eller 5-9? Jag ska enligt barnmorskan ta dem dag 5-9, och ett vul på cd 14 :). Är det inte lite sent med vul på cd 14?
-
Hej igen!
Är inne på andra letrozol kuren nu.
På läkarbesöket igår såg de en fin äggblåsa på 22 mm, så jag fick ägglossningssprutan igen :). Ägglossningen borde vara idag :). Vi låg igår, och i måndags men då undrar jag om vi ska försöka få till det idag med? :) -
Jag skulle absolut våga ta ett på söndag, men kan ju fortfarande visa falsk positivt då. När det är upp till 10 dagar den håller i :).pimpim78 skrev 2016-12-15 05:26:30 följande:
När ska ni börja testa med grav test ? Jag tror jag ska våga mig på ett på söndag, är då 10 dagar efter äl.
-
Oj fick du så många äggblåsor! Tog du en enkeldos av letrozolen? Oavsett så tycker jag du kan testa på söndag om du vill, hade jag gjort om jag inte fått sprutan :)pimpim78 skrev 2016-12-15 19:17:41 följande:Jag har inte heller tagit nån spruta, jag fick 3 mogna äggblåsor så fick inte ta ovitrellen. Men har försökt ändå hemma utan insemination.
-
Konstigt att du fick dubbeldos och inget vul :O. Min läkare är jättegenerös med det!Nykär15 skrev 2016-12-15 22:44:54 följande:Spännande det där! Jag fick ju dubbeldos nu direkt första gången...trots egen äl de flesta månader. Och inget UL. Men kanske släpper man inte lika många själv som man gör med sprutan?
Då är det pimpim78 och jag som ev testar på söndag då..,så nervös...
Har också egen äl sen ca 5 månader tillbaka, men då letrozol förbättrar slemhinnan och ger större chans känns det ju bra att ta det :).
Håller tummarna hårt för er!! :) -
Jag är själv hemma ikväll, och känner mig som en hormonell kärring! :P
Kollar på ett program med barnmorskor från England, och när en av kvinnorna hade fött sitt barn började jag storgråta! Det var så vackert! -
Mycket möjligt :). Håller tummarna för er nu :)Nykär15 skrev 2016-12-16 21:49:04 följande:Jo men hon kanske har erfarenheten att man sällan lossar mer än ett själv eftersom jag inte fick sprutan :) är inte så orolig iaf och verkar inte blivit överstimulerad iaf.
-
Om ni tar stickor 8 dagar efter att ni fått sprutan, hur starkt är sträcket då?
Förra cykeln var den helt blank 8 dagar efter jag fick sprutan. Och på bilden är gårdagens och underst är dagens test. Vet att det säkert är sprutan som orsakar sträcket, men tycker det är konstigt att den var starkare idag än igår :O -
Hejsan!
Har varit lite halvt närvarande i denna tråden. Men har iallafall goda nyheter! Efter 3 letrozolkurer så lyckades jag bli gravid på min letrozolfria cykel!
Två år tog det, men äntligen var det vår tur!
Önskar er alla stort lycka till! -
Tusen tack! Detsamma :)orzia1 skrev 2017-02-22 07:40:14 följande:Åhhh grattis. Lycka till framöver
-
Tack, och lycka till du med :)Orkide skrev 2017-02-22 08:24:07 följande:Grattis! Lycka till nu.
Imorse tog jag min sista letrozol tablett (omgång sex!!!). På fredag ska jag kolla äggblåsor. Gyn hade ingen tid mån eller tis så det blir lite tidigt att kolla men men. Har ju frikort till augusti i alla fall -
Tack så mycket! Hoppas den vill stanna kvar :)Nykär15 skrev 2017-02-22 10:18:46 följande:Åh grattis! Nu är det er tur!Orkide skrev 2017-02-22 08:24:07 följande:Grattis! Lycka till nu.Hoppas på fina blåsor och att ni får plus denna gången!
Imorse tog jag min sista letrozol tablett (omgång sex!!!). På fredag ska jag kolla äggblåsor. Gyn hade ingen tid mån eller tis så det blir lite tidigt att kolla men men. Har ju frikort till augusti i alla fall