Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Första försöket med pergotime nu, fick inget vul denna omgången så har köpt hem ägglossningstest men vilken dag ska jag börja testa utan att missa en ev stegring
Första försöket med pergotime nu, fick inget vul denna omgången så har köpt hem ägglossningstest men vilken dag ska jag börja testa utan att missa en ev stegring
HJÄLP,
Startade med letrozol på dag 4 och har i dag tagit sista tabletten av de 5 man skall ta. Ikväll när jag gick på toa upptckte jag att jag hade enormt mycket ägglossningssekret. Ska man ha det redan nu ? Känner mig livrädd att ägglossningen skall komma för tidigt innan ja ghinner ta sprutan ?
Nån som ätit letrozol som vet hur det varit för er ?
Ursäkta snusigt inlägg men det var så mycket så jag hade kunnat bygga broar till kina ??
Nån med erfarenhet ?
Har inte upplevt detta med pergo ??
Har inte skrivit på ganska länge. Är på omgång två med letrozol. Blev väldigt besviken när första omgången med letrozol + ovitelle sprutan misslyckades.
Har ni känt av någon biverkning av letrozol hittils? Tror jag känner samma biverkning som av pergotime som att det känns konstigt i magen en vecka innan beräknad mens.
Suttit senaste dagarna med huvudvärk, ömma bröst med synligare ådror och små men tydliga stickningar i livmodern..
Alla testerna har sett tvärnegativa ut, men min magkänsla sa att jag skulle ta clearblue digitala... Och vad som stod på den gör mig så varm och lycklig..
Gravid, 1-2 veckor sedan befruktning! Som jag hoppas att detta går vägen <3
Och att det går vägen för er allihopa! För ingenting verkar vara omöjligt med Letrozole!! Sluta aldrig hoppas och tro!