Orkide skrev 2018-01-04 19:10:35 följande:
Jag förstår verkligen det!!
Jag tänkte prova att dricka aloe vera juice den här månaden också. Vet inte om det hjälper men börjar tröttna på att bara testa letrozol. Någon som har några bra kosttillskotts exempel?
Man försöker ju hitta allt möjligt som kan hjälpa men man vill ju inte ta något så de blir en dålig effekt. Man hoppas ju på att kroppen ska klara av detta själv. Fick verkar de ju inte så. Jag tar järn/c-vitamin, folsyra, magnesium och omega 3 tabletter. Testade epa-gladin för ca 1 år sedan men tyckte jag fick knasiga biverkningar av de så då slutade jag. men när de kommer till slemhinnan så har jag hört att hostmedicin ska hjälpa. Hur vet jag inte men har läst att många har tagit bisolvon för de. Dock bör man väl veta innan man börjar ta de om man har en tunn slemhinna och om de är så att ägget inte fäster. Finns ju en uppsjö av olika "husmors tips" som man läser om.
Är idag på 3e tabletten av 2a kuren på enkel dos idag och tycker att man känner mer denna kur mer än första. lite illamående och känningar i tjejmagen och huvudverk... Hur känner ni?
När har du bil förresten ? Kram!!